مردم خوزستان شایسته خدمت هستند / تاکید سران طوائف و عشایر خوزستان به مشارکت قوی در انتخابات
مردم خوزستان شایسته خدمت هستند / تاکید سران طوائف و عشایر خوزستان به مشارکت قوی در انتخابات

رییس ستاد انتخابات کشور گفت: اراده قوی اقوام و طوائف خوزستان برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و نقش آفرینی عشایر خوزستان در صحنه های گوناگون کشور، بار مسئولیت مدیران را در خدمت گذاری به این عزیزان بیشتر می کند و این مردم سخت کوش و باوفا شایسته خدمت هستند.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات خوزستان نشست صمیمانه جمعی از سران عشایر، قبایل و نمایندگان گروه های مردمی و اقشار مختلف مردم خوزستان با سید محمد تقی شاهچراغی رییس ستاد انتخابات و معاون سیاسی وزیر کشور روز پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه در استانداری خوزستان برگزار شد.

رئیس ستاد انتخابات کشور در این نشست گفت: خوزستان مهد دلیران و بزرگان و نماد مقاومت ایران اسلامی است. تنوع اقوام، ایلات، طوائف و عشایر خوزستان از امتیازات این استان است و اتحاد بین این عزیزان نماد همدلی و همبستگی مردم ایران است.

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اهمیت انتخابات افزود: انتخابات در اصل جشن ملی اتحاد مردم ایران و تعیین سرنوشت کشور است و با حضور و مشارکت مردم است که مجلس قوی شکل می گیرد و امنیت و پیشرفت کشور تضمین می شود.

شاهچراغی گفت: اراده قوی اقوام و طوائف خوزستان برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و نقش آفرینی عشایر خوزستان در صحنه های گوناگون کشور، بار مسئولیت مدیران را در خدمت گذاری به این عزیزان بیشتر می کند و این مردم سختکوش و باوفا شایسته خدمت هستند.

شاهچراغی ادامه داد: خوشبختانه آمادگی برگزاری انتخابات در کل کشور مطلوب است و تعداد نامزدهای انتخابات مجلس افزایش داشته است؛ نتایج بررسی و پایش های اجتماعی حاکی از افزایش رغبت شهروندان به مشارکت در انتخابات است و امیدواریم مردم در روز انتخابات با مشارکت قوی یک اتفاق بزرگ دیگری رقم بزنند.

گفتنی است در ابتدای این نشست سران عشایر و قبایل استان و نمایندگان اقشار مختلف مردم به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه مسائل روز استان و راهکارهای مشارکت حداکثری در انتخابات پرداختند.