انتقاد اتحاد ۹۸ شهرستان اندیمشک به رد صلاحیت کاندیداهای این جریان/ این رد صلاحیت ها نتیجه پرونده سازی جریان حاکم شهرستان برای بقای خود است / لزوم پیگیری و تجدیدنظر هیات نظارت انتخابات
انتقاد اتحاد ۹۸ شهرستان اندیمشک به رد صلاحیت کاندیداهای این جریان/ این رد صلاحیت ها نتیجه پرونده سازی جریان حاکم شهرستان برای بقای خود است / لزوم پیگیری و تجدیدنظر هیات نظارت انتخابات

در بخش هایی از این بیانیه که رونوشتی از آن به پایگاه خبری عصرخوزستان ارسال شده آمده است: در فرآیند رسیدگی به صلاحیت کاندیدا های این دوره از مجلس شورای اسلامی در شرایطی که امید می رفت هیئت محترم نظارت با تایید صلاحیت نامزدهای این جریان مردمی زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور فراهم آورد، متاسفانه اکثر […]

در بخش هایی از این بیانیه که رونوشتی از آن به پایگاه خبری عصرخوزستان ارسال شده آمده است: در فرآیند رسیدگی به صلاحیت کاندیدا های این دوره از مجلس شورای اسلامی در شرایطی که امید می رفت هیئت محترم نظارت با تایید صلاحیت نامزدهای این جریان مردمی زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور فراهم آورد، متاسفانه اکثر کاندیداهای مطرح این جریان رد صلاحیت شدند.
متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«شورای نگهبان چشم بینای نظام برای انتخابات است.»
 مقام معظم رهبری
بی تردید مجلس شورای اسلامی به عنوان مهمترین رکن تصمیم گیری کشور و انتخابات به عنوان نماد مردم سالاری دینی مجالی است که مردم فارغ از هر گونه هیاهو و جنجال های سیاسی بتوانند با انتخابی آگاهانه نمایندگانی مردمی و پاک دست روانه خانه ی ملت نمایند.
در این راستا جریان مردمی اتحاد ۹۸ شهرستان  اندیمشک به عنوان بزرگترین تشکل مردمی به منظور افزایش مشارکت شهروندان وانتخاب فردی اصلح جهت نمایندگی مردم در این حوزه انتخابیه سه سال است  فعالیت خود را شروع نموده و در نتیجه  کاندیدهایی را به مردم معرفی کرده است.
در فرآیند رسیدگی به صلاحیت کاندیداهای این دوره از مجلس شورای اسلامی در شرایطی که امید می رفت هیئت محترم نظارت با تایید صلاحیت نامزدهای این جریان مردمی زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور فراهم آورد، متاسفانه اکثر کاندیداهای مطرح این جریان رد صلاحیت شدند.
لذا شورای جریان مردمی اتحاد ۹۸ضمن احترام به رای هیئت محترم نظارت مواردی را جهت اطلاع به  استحضار می رساند:
۱_شورای مردمی اتحاد ۹۸شهرستان اندیمشک تأسف عمیق خود را از رد صلاحیت گسترده نامزدهای این جریان که از خانواده معظم و معزز شهدا، جانبازان و آزادگان سر افراز جنگ تحمیلی و همچنین از چهره های شاخص فرهنگی و اجتماعی هستند، ابراز می دارند و مجدانه درخواست دارد در مرحله بعدی رسیدگی به اعتراضات در این زمینه تجدید نظر گردد.
۲_جریان مردمی اتحاد ۹۸ شهرستان اندیمشک ضمن امید به تایید صلاحیت گزینه های عدم احراز صلاحیت شده، حمایت قاطع خود را از محدود نامزدهای تایید صلاحیت شده این جریان فراگیر به نام های حاج عباس کرمی و مهندس عزت اله فاضلی کیا اعلام می دارد.
۳_جریان مردمی اتحاد ۹۸ هرگونه‌ پرونده سازی از ناحیه جریان های همسو و منتقد وضع موجود و همچنین کاندیدای درون تشکیلات اتحاد مردمی ۹۸ شهرستان اندیمشک برای رقبای خود معتقد نبوده ،بلکه اذعان دارد که قطعا این رد صلاحیت ها نتیجه پرونده سازی جریان حاکم شهرستان برای بقای خود بوده است.
۴_ جریان مردمی اتحاد ۹۸شهرستان اندیمشک پس از تعیین تکلیف نامزدهای خود(۱۲بهمن ماه) و انتخاب گزینه نهایی، آمادگی خود را جهت تعامل و ائتلاف با نامزد های مستقل، احزاب وگروه های منتقد وضع  موجود در شهرستان اعلام می دارد.
۵_ شورای مردمی اتحاد ۹۸ شهرستان اندیمشک، جهت جلوگیری از سلب اعتماد شهروندان ضمن اعتراض به قانون شکنی برخی مجریان انتخابات که در راستای هم سویی با نماینده فعلی اقدام می نمایند، از کلیه نهادهای نظارتی و امنیتی درخواست برخورد قانونی دارد.  انشالله که در دوم اسفند شاهد انتخاباتی پر شور و رقابتی و همچنین آزاد باشیم.
شورای جریان مردمی اتحاد ۹۸ شهرستان اندیمشک