تامین کالاهای اساسی بازار اهواز در آستانه عید فطر
تامین کالاهای اساسی بازار اهواز در آستانه عید فطر

رئیس اتحادیه بنکداران و حق‌العمل‌کاران اهواز گفت: کالاهای اساسی به وفور در انبارهای بنکداران اهواز وجود دارد و کمبودی در خصوص کالاهای اولیه برای بازار عید فطر وجود ندارد. محمدکمال سودمند در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت کالاهای اساسی در آستانه عید فطر، اظهار کرد: در تامین کالاهای اساسی از جمله برنج، روغن و […]


رئیس اتحادیه بنکداران و حق‌العمل‌کاران اهواز گفت: کالاهای اساسی به وفور در انبارهای بنکداران اهواز وجود دارد و کمبودی در خصوص کالاهای اولیه برای بازار عید فطر وجود ندارد.

محمدکمال سودمند در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت کالاهای اساسی در آستانه عید فطر، اظهار کرد: در تامین کالاهای اساسی از جمله برنج، روغن و شکر در بازار فعلا مشکلی وجود ندارد و کالاهای اساسی به وفور در انبارهای بنکداران اهواز وجود دارد و کمبودی در خصوص کالاهای اولیه برای بازار عید فطر وجود ندارد.
وی افزود: به دلیل تغییرات فصلی و رسیدن به انتهای فصل، حبوبات افزایش قیمت جزئی حدود ٢ تا ٧ درصد داشته‌اند اما از نظر موجودی، به اندازه نیاز مصرف‌کنندگان حبوبات وجود دارد.
رئیس اتحادیه بنکداران و حق‌العمل‌کاران اهواز گفت: با کاهش قیمت دلار، فعلا تب و تاب گرانی کالاها از بین رفته است و قیمت‌ها در حالت تعادل نسبی قرار گرفته‌اند.
سودمند با اشاره به روغن خوراکی نیز عنوان کرد: عده‌ای به دلیل بیکاری، روغن را از چرخه توزیع خارج می‌کنند و روغن یا کالاهایی که به صورت مقطعی دچار کمبود می‌شوند را می‌خرند و به صورت دستفروشی در نقاط حاشیه‌ای شهر به فروش می‌رسانند.
وی گفت: بنکداران برای توزیع کالاهای اساسی میان خرده‌فروشان، مشکلی ندارند؛ انبارهای بنکداران مملو از روغن است و وضعیت نابسامان روغن در بازار، شکسته شده است.
انتهای پیام