تکذیب تنبیه بدنی یک دانش آموز در لالی 
تکذیب تنبیه بدنی یک دانش آموز در لالی 

درپی انتشار مطلبی در فضای مجازی تحت عنوان “تنبیه بدنی در روستای جمال آباد لالی”، آموزش و پرورش این شهرستان جوابیه ای منتشر کرد. آموزش و پرورش شهرستان لالی در پی انتشار مطلبی در خصوص تنبیه بدنی یک دانش آموز جوابیه‌ای منتشر کرده که به شرح ذیل است:  در پی انتشار مطلبی در فضای مجازی […]


درپی انتشار مطلبی در فضای مجازی تحت عنوان “تنبیه بدنی در روستای جمال آباد لالی”، آموزش و پرورش این شهرستان جوابیه ای منتشر کرد.

آموزش و پرورش شهرستان لالی در پی انتشار مطلبی در خصوص تنبیه بدنی یک دانش آموز جوابیه‌ای منتشر کرده که به شرح ذیل است: 

در پی انتشار مطلبی در فضای مجازی در ارتباط با تنبیه بدنی دانش آموز در روستای جلال آباد لالی به اطلاع می‌رساند که مطلب منتشر شده مربوط به پاییز سال ۱۳۹۴ می‌باشد که البته در همان زمان انتشار نیز صحت مطلب تایید نشد و موضوع به گونه ای رد شد. 

همچنین در ارتباط با تصویر منتشر شده در خبر که به یکی از دانش آموزان شهرستان لالی نسبت داده شده است به اطلاع می‌رساند که این تصویر مربوط به منطقه کوهدشت استان لرستان می‌باشد که یکی از خبرگزاری ها آن را منتشر کرده بود.
علاوه بر این ذکر این نکته ضروری است که دانش آموزان شهرستان لالی بنا بر مصوبات ستاد استانی و شهرستانی مقابله با کرونا هم اکنون به صورت غیرحضوری و در بستر شاد مشغول تحصیل هستند. 

به گزارش ایسنا، در حالی تنبیه این دانش آموز با همان تصویر مجددا چند روز پیش مطرح و آن را متعلق به شهرستان لالی عنوان کرده بودند که این خبر در سال ۹۵ توسط یکی از خبرگزاری ها با عنوان “تنبیه بدنی دانش آموز لرستانی توسط معلم؛ ادعا یا واقعیت” منتشر شده بود.

انتهای پیام