از نظر فضای فیزیکی مشکلی برای برگزاری امتحانات دانش‌آموزان عشایری نداریم
از نظر فضای فیزیکی مشکلی برای برگزاری امتحانات دانش‌آموزان عشایری نداریم

رئیس آموزش و پرورش عشایری خوزستان گفت: با توجه به این‌که تعداد دانش‌آموزان مدارس عشایری اساسا کمتر از دانش‌آموزان دیگر مناطق است برای برگزاری امتحانات نیز عملا فاصله اجتماعی میان دانش‌آموزان رعایت می‌شود. رضا فرامرزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به این‌که تعداد دانش‌آموزان مدارس عشایری اساسا کمتر از دانش‌آموزان دیگر مناطق […]


رئیس آموزش و پرورش عشایری خوزستان گفت: با توجه به این‌که تعداد دانش‌آموزان مدارس عشایری اساسا کمتر از دانش‌آموزان دیگر مناطق است برای برگزاری امتحانات نیز عملا فاصله اجتماعی میان دانش‌آموزان رعایت می‌شود.

رضا فرامرزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به این‌که تعداد دانش‌آموزان مدارس عشایری اساسا کمتر از دانش‌آموزان دیگر مناطق است، برای برگزاری امتحانات نیز عملا فاصله اجتماعی میان دانش‌آموزان رعایت می‌شود. بیشترین آمار دانش‌آموزی در یک مدرسه عشایری حداکثر ممکن است بین ۳۰ تا ۶۰ دانش آموز باشد، بنابراین از نظر فضای فیزیکی با مشکلی مواجه نیستیم.

وی با اشاره به پراکندگی مدارس عشایری، افزود: با توجه به این وضعیت نیازی نیست که حوزه‌های امتحانی را افزایش دهیم زیرا هم فاصله فیزیکی و هم پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شوند.

رئیس آموزش و پرورش عشایری خوزستان بیان کرد: طبق دستورالعمل، امتحانات دانش‌آموزان زودکوچ دو هفته زودتر از حالت عادی شروع می‌شود و اکنون نیز رو به اتمام هستند.

وی با اشاره به آغاز امتحانات نهایی، گفت: امتحانات نهایی از شنبه آغاز خواهند شد و همه اقدامات لازم نظیر ضدعفونی کردن حوزه‌های امتحانی کاملا صورت گرفته و ناظرین حوزه‌ها و مدیران مدارس نیز کاملا توجیه شده‌اند.

فرامرزی در پایان گفت: با توجه به کم‌جمعیت بودن مدارس عشایری، عمده کلاس‌ها در طول سال تحصیلی نیز حضوری بوده‌اند.

انتهای پیام