ثبت و ضبط شعارهای داوطلبان انتخابات شوراها در خوزستان
ثبت و ضبط شعارهای داوطلبان انتخابات شوراها در خوزستان

دبیر ستاد انتخابات خوزستان از ثبت و ضبط شعارهای داوطلبان انتخابات شوراها و ریاست جمهوری به منظور ثبت در حافظه تاریخی توسط خانه احزاب استان خبر داد. حبیب‌اله فضل‌اله‌پور در پایان نشست با اعضای خانه احزاب که شامگاه شنبه (۲۵ اردیبهشت‌ماه) در اهواز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از خروجی‌های جلسه امروز […]


دبیر ستاد انتخابات خوزستان از ثبت و ضبط شعارهای داوطلبان انتخابات شوراها و ریاست جمهوری به منظور ثبت در حافظه تاریخی توسط خانه احزاب استان خبر داد.

حبیب‌اله فضل‌اله‌پور در پایان نشست با اعضای خانه احزاب که شامگاه شنبه (۲۵ اردیبهشت‌ماه) در اهواز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از خروجی‌های جلسه امروز بحث برگزاری نشست‌های ادواری خانه احزاب با اجتماع فعالان و گروه‌های سیاسی در چهار نقطه خوزستان بود.
به گزارش ایسنا، وی افزود: تا پایان انتخابات، بیش از چهار جلسه در این زمینه برگزار خواهیم کرد و اولین جلسه نیز به پاسداشت سوم خردادماه در خرمشهر برگزار خواهد شد.
دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: همچنین قرار است یک نشست با مجموعه تشکل‌های شناسنامه‌دار سیاسی سطح استان خوزستان، در این هفته برگزار شود و تلاش خواهیم کرد این نشست را با حضور استاندار خوزستان برگزار کنیم.
فضل‌اله‌پور ادامه داد: تلاش خواهیم کرد در صدا و سیما نیز نشست‌های دوره‌ای در قالب نشست‌هایی با موضوعات فعالیت‌های سیاسی و ارتقای مشارکت سیاسی و انتخابات برگزار کنیم.
وی افزود: نشستی نیز تحت عنوان نشست سه‌جانبه خانه مطبوعات خوزستان، سمن‌ها و خانه احزاب تدارک دیده شده است و این نشست را با رویکرد انتخابات، چگونگی مشارکت سیاسی و حضور در انتخابات، در هفته اول خردادماه برگزار خواهیم کرد.
سرپرست اداره‌کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان گفت: تا پایان خردادماه برنامه‌های متنوع و متفاوتی با رویکرد انتخابات و مشارکت سیاسی برگزار خواهیم کرد.
وی افزود: از خانه احزاب تقاضا کرده‌ایم شعارهای داوطلبان انتخابات شوراها و ریاست جمهوری به منظور ثبت در حافظه تاریخی، ثبت و ضبط شود. این کار با هدف شاخص‌گذاری چگونگی اجرای شعارها در بخش شوراها و ریاست جمهوری انجام خواهد شد تا بتوانیم سنجشی از اعمال و قول‌های داوطلبان داشته باشیم زیرا این شعارها به صورت مستقیم بر حوزه اجتماعی اثرگذار خواهد بود.
دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: این کار به نوعی نیز یک نظارت است به شکلی که در زمان ثبت و ضبط شعارها، فرآیندها اندازه‌گیری و شاخص‌گذاری می‌شوند.
انتهای پیام