باشگاه نفت مسجدسلیمان: بیانیه مشترک تیم‌های لیگ برتری هیچ ربطی به ما ندارد
باشگاه نفت مسجدسلیمان: بیانیه مشترک تیم‌های لیگ برتری هیچ ربطی به ما ندارد

باشگاه نفت مسجدسلیمان بیانیه مشترکی را که از سوی باشگاه نساجی در رابطه با تصمیمات انضباطی فدراسیون صادر شد تکذیب کردند. به گزارش ایسنا، باشگاه نساجی امروز (چهارشنبه) متنی را با عنوان بیانیه مشترک چهار باشگاه لیگ برتری متشکل از این باشگاه و باشگاه‌های پدیده، ذوب‌آهن و نفت مسجدسلیمان در مورد تصمیمات انضباطی فدراسیون منتشر […]


باشگاه نفت مسجدسلیمان بیانیه مشترکی را که از سوی باشگاه نساجی در رابطه با تصمیمات انضباطی فدراسیون صادر شد تکذیب کردند.

به گزارش ایسنا، باشگاه نساجی امروز (چهارشنبه) متنی را با عنوان بیانیه مشترک چهار باشگاه لیگ برتری متشکل از این باشگاه و باشگاه‌های پدیده، ذوب‌آهن و نفت مسجدسلیمان در مورد تصمیمات انضباطی فدراسیون منتشر کرد که پس از این بیانیه باشگاه نفت مسجدسلیمان در گفت‌وگو با ایسنا آن را تکذیب و اعلام کردند این بیانیه مورد تایید آن‌ها نیست و هیچ ربطی به این باشگاه ندارد.

آن‌ها در این رابطه می‌گویند: “این باشگاه این خبر را تکذیب و اعلام می‌کند که این بیانیه از نظر ما مورد تایید نیست و هیچ ربطی به باشگاه نفت مسحدسلیمان ندارد. ما در چنین اموری دخالت نمی‌کنیم چون فدراسیون به عنوان مرجع بالا دستی می‌تواند با چنین مسائلی برخورد کند.”

به گزارش ایسنا، این تکذیبیه در حالی است که باشگاه نساجی به ایسنا اعلام کرد که هر چهار باشگاه در جریان این بیانیه بوده‌اند و اسناد موافقت این باشگاه‌ها را در اختیار دارد.

باشگاه های ذوب آهن و پدیده این بیانیه را تایید کرده اند.

انتهای پیام