کمبود مرغ در خوزستان / توزیع کالاهای اساسی در بازار مشکلاتی دارد
کمبود مرغ در خوزستان / توزیع کالاهای اساسی در بازار مشکلاتی دارد

استاندار خوزستان با بیان اینکه کمبود مرغ در استان وجود دارد، گفت: در بحث شکر و روغن و سایر کالاهای اساسی، مشکل خاصی در خوزستان وجود ندارد اما شاید مشکلاتی در نحوه توزیع کالاها وجود داشته باشد. قاسم سلیمانی‌دشتکی امروز (دوم خردادماه) در حاشیه بازدید معاون وزیر کشور از انبارهای کالاهای اساسی، کارخانجات تولید روغن […]


استاندار خوزستان با بیان اینکه کمبود مرغ در استان وجود دارد، گفت: در بحث شکر و روغن و سایر کالاهای اساسی، مشکل خاصی در خوزستان وجود ندارد اما شاید مشکلاتی در نحوه توزیع کالاها وجود داشته باشد.

قاسم سلیمانی‌دشتکی امروز (دوم خردادماه) در حاشیه بازدید معاون وزیر کشور از انبارهای کالاهای اساسی، کارخانجات تولید روغن و صنایع جانبی مستقر در اداره‌کل بنادر و دریانوردی بندر امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسات ستاد تنظیم بازار خوزستان به صورت هفتگی برگزار می‌شود و ذیل ستاد تنظیم بازار نیز کمیته‌های مختلفی تشکیل شده است.
به گزارش ایسنا، وی افزود: گروه‌های نظارتی شامل بازرسان اصناف، تعزیرات و بازرسان سازمان صمت و نیروهای دادستانی و بسیج بر بازار استان خوزستان نظارت می‌کنند.
استاندار خوزستان گفت: برای برخی از اقلام‌ اساسی مثل سیمان، در خوزستان مراکز فروش جدیدی در سطح شهر ایجاد شده است و دقیقا آنالیز قیمت آن انجام شده است.
سلیمانی‌دشتکی با اشاره به مشکلات بازار سیمان در خوزستان، گفت: در حال نظارت هستیم که سیمان به وفور و با قیمت آنالیزشده که حدود پاکتی ۳۶ تومان است، در اختیار مردم قرار بگیرد.
وی با اشاره به مشکلات تامین مرغ نیز گفت: کمبود مرغ در استان خوزستان وجود دارد البته در ماه رمضان شرایط دشوارتر بود. اکنون جوجه‌ریزی‌ها بیشتر شده و مرغ از استان‌های دیگر نیز در حال وارد شدن به خوزستان است.
استاندار خوزستان افزود: در بحث شکر و روغن و سایر کالاهای اساسی، مشکل خاصی در خوزستان وجود ندارد اما شاید مشکلاتی در نحوه توزیع کالاها وجود داشته باشد.
انتهای پیام