با برنامه سازمان لیگ سردرگم شده‌ایم / حضور فکری کارساز بوده است
با برنامه سازمان لیگ سردرگم شده‌ایم / حضور فکری کارساز بوده است

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه با برنامه سازمان لیگ سردرگم شده‌ایم، گفت: واقعا وقفه‌های لیگ به سود نفت مسجدسلیمان نیست. مهران امیری در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: از وقتی که آقای فکری به عنوان سرمربی تیم انتخاب شده، این تغییر و تحولات و حضور […]


هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه با برنامه سازمان لیگ سردرگم شده‌ایم، گفت: واقعا وقفه‌های لیگ به سود نفت مسجدسلیمان نیست.

مهران امیری در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: از وقتی که آقای فکری به عنوان سرمربی تیم انتخاب شده، این تغییر و تحولات و حضور او کارساز بوده است و نفت که به نوعی آرامش خود را از دست داده بود و این موضوع در روند کاری بازیکنان نیز مشهود بود، با آمدن فکری دچار تحول خوبی شد. به نظر من حضور آقای فکری باعث شده که هم تیم از نظر روحی – روانی و هم بازیکنان از نظر مسائل انگیزشی در سطح بسیار خوبی باشند.
وی ادامه داد: خدا را شکر در سه بازی اخیر نیز به هفت امتیاز دست پیدا کرده‌ایم و ان شاءالله در ادامه مسابقات بتوانیم همین روند را ادامه دهیم و در نهایت یک جایگاه خوب برای تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان رقم بزنیم. مسجدسلیمان واقعا یک شهر محروم است و با توجه به این که دلخوشی مردم‌اش همین فوتبال است، ان‌شاءالله بتوانیم با شرایط جدول و کسب یک رتبه خوب، دل این مردم را شاد کنیم.
این بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این که نفت در لیگ بیستم با مشکلات بسیاری مواجه بود و موانع بسیاری را پشت سر گذاشت، افزود: اگر از ابتدای لیگ یک روند مشخص داشتیم و با چالش‌ مواجه نمی‌شدیم، اکنون نفت جایگاه خیلی بهتری در جدول رده‌بندی داشت. باز هم خدا را شکر می‌کنیم که با آمدن آقای فکری شرایط بهتر شده است.
امیری با ابراز رضایت از وضعیت خودش، عنوان کرد: در نیم‌فصل دوم شرایطم نسبت به نیم‌فصل اول بهتر شده است و خدا را شکر توانسته‌ام هم به تیم کمک کنم و هم وضعیت خودم بهتر شود.
وی درباره‌ وقفه‌های ایجاد شده در لیگ نیز خاطرنشان‌کرد: این تعطیلی‌ها و وقفه‌ها بازیکنان را خیلی خسته می‌کند و کادر فنی هم اذیت می‌شود زیرا حفظ بازیکنان با وجود این وقفه‌ها در شرایط مسابقه، سخت است. در روز بازی با ماشین‌سازی نیز که پیش از آن نیز وقفه بلندمدت دیگر را پشت سر گذاشته بودیم، بازیکنان‌مان به خوبی می‌دانستند شرایط بازی با سپاهان را نداریم اما خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم و اکنون نیز مجددا تیم ما بازی ندارد و باید یک ماه فقط تمرین کنیم. شرایطم مثل ابتدای فصل شده است که باید دوباره بدن‌سازی و بعد تمرین داشته باشیم.
هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: همچنان وضعیت بازی معوقه ما با تیم فوتبال فولاد خوزستان مشخص نیست و احتمال می‌رود که این دیدار پایان خردادماه برگزار شود، ضمن اینکه بازی با پیکان را هم داریم و مشخص نیست ابتدا با پیکان بازی می‌کنیم یا با فولاد. واقعا نمی‌دانم چرا برنامه‌ ما را مشخص نمی‌کنند و ما فعلا فقط تمرین می‌کنیم تا برنامه مشخص شود. اگر بدانیم شرایط برنامه‌مان به چه صورت است، خیلی بهتر می‌توانیم خودمان را آماده کنیم. ما به نوعی با این برنامه سازمان لیگ سردرگم شده‌ایم.
وی در پاسخ به این سوال که برخی این وقفه‌ها را به سود نفت مسجدسلیمان می‌دانند، گفت: واقعا به این صورت نیست.
امیری در باره کیفیت لیگ بیستم نیز عنوان کرد: به نظر من کیفیت لیگ بیستم تا این جای لیگ بسیار خوب بوده است. وقتی تیم‌ پایین جدولی با تیم صدر جدولی به تساوی می‌رسد، این نشان می‌دهد که تیمی از قبل بازنده نیست و واقعا تمام تیم‌ها خوب هستند.
وی همچنین درباره‌ قانون عدم استفاده از بازیکنان خارجی در لیگ بیستم نیز گفت: این قانون از یک نظر خوب بود و از یک نظر نیز می‌تواند بد باشد. کیفیت لیگ خوب بود اما حضور خارجی‌ها می‌توانست به بهتر شدن لیگ نیز کمک کند. به نظر من می‌توانند استفاده از بازیکن خارجی را سهمیه‌بندی کنند.
این بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پایان عنوان کرد: ما بازیکنان جوان بسیار خوبی داریم و فکر می‌کنم جوان‌ترین تیم لیگ برتر هستیم. جوانانی داریم که سال‌های آینده حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند. همچنین امیدوارم نفت همین روند را ادامه دهد تا شرایط خوبی در جدول برای خودمان رقم بزنیم.
انتهای پیام