نکونام: تراکتوری‌ها وقت تلف می‌کردند/ داور بازی را فوتبالی-سیاسی سوت زد
نکونام: تراکتوری‌ها وقت تلف می‌کردند/ داور بازی را فوتبالی-سیاسی سوت زد

سرمربی فولاد می‌گوید داور بازی را فوتبالی ـ سیاسی سوت زد و برای تراکتور بازی را کنترل کرد. به گزارش ایسنا، جواد نکونام پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل تراکتور اظهار کرد: باتوجه به برنامه‌ای که داشتیم زود به گل رسیدیم و دو موقعیت خوب دیگر هم داشتیم و می‌توانستیم دو گل دیگر […]


سرمربی فولاد می‌گوید داور بازی را فوتبالی ـ سیاسی سوت زد و برای تراکتور بازی را کنترل کرد.

به گزارش ایسنا، جواد نکونام پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل تراکتور اظهار کرد: باتوجه به برنامه‌ای که داشتیم زود به گل رسیدیم و دو موقعیت خوب دیگر هم داشتیم و می‌توانستیم دو گل دیگر هم بزنیم اما متاسفانه بی دقتی کار دست‌مان داد و در یک غافلگیری گل خوردیم. ما دفاع چپ نداشتیم و بازیکنان‌مان غایب بودند و از همان نقطه هم گل دریافت کردیم. بازی به تساوی رسید و در نیمه دوم بازی کاملا یک طرفه بود و دنبال اشتباه ما بودند تا به گل برسند.
او ادامه داد: یک گل ساده لوحانه خوردیم و خط دفاع‌مان بهم ریخت. در بازی که بدون موقعیت بود گل خوردیم و در نیمه دوم فقط روی یک صحنه دروازه‌مان تهدید شد. بازی کامل در اختیارمان بود و در نیمه دوم تراکتوری‌ها وقت تلف می‌کردند. تیمی که در آسیا به مرحله بعد صعود کرده بود را تحت فشار قرار دادیم و خیلی خوشحالم که ۲۰ هفته است هیچ تیمی نتوانسته ما را شکسته دهد و آخرین باخت‌مان به دلیل یک پنالتی اشتباهی بود.
سرمربی فولاد اضافه کرد: تیمی شده‌ایم که هر تیمی جلوی‌مان قرار می‌گیرد وقت تلف می‌کند و همه دروازه‌بانانی که مقابل ما بازی کردند کارت زرد گرفتند. داور بازی را فوتبالی – سیاسی سوت زد و برای آن‌ها بازی را کنترل کرد. او به جای آوانتاژ خطا می‌گرفت و کارت زرد می‌داد و در هر برخورد می‌دوید و بالای سر بازیکن می‌ایستاد و الکی صحبت می‌کرد. بازی را کنترل کرد تا شرایط جوری پیش برود که بازی با تساوی به پایان برسد. او خیلی سیاست مدارانه سوت زد.
او با بیان این‌که داور می‌توانست دو کارت زرد به دروازه‌بان تراکتور دهد، گفت: پارسال همین اتفاق برای ما افتاد و داور دروازه‌بان ما را اخراج کرد. آنقدر وقت تلف کردند که حد و حساب ندارد و واقعا بازیکنان‌مان عصبی شده بودند. خداراشکر تیمی ساختیم که همه دفاع می‌کند و از یک امتیاز خوشحال می‌شوند و دیدید بعد از تساوی چقدر خوشحالی کردند. آن‌ها خیلی پول خرج کردند و قراردادهای دلاری می‌بندند و با همه این‌ها توانستیم تیم خوب تراکتور را تحت فشار بگذاریم.
نکونام ادامه داد: قرار نیست همه بازی‌ها را ببریم یا همه بازی‌ها را ببازیم. تلاش می‌کنیم شرایط‌مان را در جدول خوب ادامه دهیم. متاسفانه کاری از دست من ساخته نیست. بعد از مرحله پلی آف تیم ما استراحتی نداشت و امروز هم زبیر نیک نفس آسیب دید. ۱۰ دقیقه تیم‌مان ۱۰ نفره بازی کرد چون بازیکن نداشتیم و بازیکنان غایب زیادی داشتیم. پاتوسی در قائمشهر مصدوم شد و بیش‌تر بازیکنان‌مان را در اختیار نداریم. فدراسیون زحمت این کار را کشید و پنجره نقل و انتقالات ما را بست و کمک نکرد تا بتوانیم برای بازی‌های آسیایی بازیکن بگیریم.
او با بیان این‌که یک بازیکن ما سرما بخورد دو هفته عزا می‌گیریم، عنوان کرد: دو هفته است پاتوسی را نداریم و امروز هم دفاع راست نداشتیم. شرایطی که برای ما پیش آمده سخت است و در این لیگ طاقت فرسا نیاز به بازیکن داریم تا تیم را سرحال نگه داریم اما کار سخت است. امیدوارم در تعطیلات بتوانیم استراحت خوبی به بازیکنان دهیم و ریکاوری شوند و تیم برگردد و سرحال شود.
سرمربی فولاد در پایان درباره داوری خاطرنشان کرد: داور خیلی خوب بازی را کنترل کرد. من فوتبال بازی کردم و می‌دانم داور بخواهد فوتبال را بخواباند چه کاری انجام می‌دهد. تمام خطاهایی که باید می‌گرفت تا وقت را کنترل کند، انجام داد و مشخص بود داور بازی را برای تراکتور کنترل کرد تا بازی با سرعتی که می‌خواهیم پیش نرود. این زرنگی‌هایی است که در داوری وجود دارد. آقای ترابیان در بازی ما مقابل نفت مسجدسلیمان بد قضاوت کرد و امروز هم به این شکل قضاوت کرد.
انتهای پیام