تیم‌های نفتی خوزستان جان سخت هستند / عملکرد فولاد در لیگ مثل آسیا نیست
تیم‌های نفتی خوزستان جان سخت هستند / عملکرد فولاد در لیگ مثل آسیا نیست

اولین کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که انتظار می رفت فولاد باتوجه به بازی های خوبش در مرحله رفت آسیا در لیگ برتر نیز ما را خشنود و امیداور کند، گفت: متاسفانه این تیم در بازی های داخلی آن طور که باید و شاید کار نکرده و عملکردش مثل آسیا نبوده است. […]


اولین کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که انتظار می رفت فولاد باتوجه به بازی های خوبش در مرحله رفت آسیا در لیگ برتر نیز ما را خشنود و امیداور کند، گفت: متاسفانه این تیم در بازی های داخلی آن طور که باید و شاید کار نکرده و عملکردش مثل آسیا نبوده است.

سیاوش بختیاری زاده در گفت و گو با ایسنا، در ابتدا درباره عملکرد فولاد مقابل تراکتور، اظهارکرد: فولاد و تراکتور هر دو نماینده ایران در باشگاه های آسیا بودند، با این تفاوت که تراکتور به مرحله بعد صعود کرد و فولاد علی رغم نمایش خوب، موفق به صعود نشد. اما دو تیم در بازگشت از آسیا چندان موفق نبوده اند. تراکتور با دو تساوی و اتفاقات و حواشی بسیار تا جایی که مجبور شد فیروز کریمی را به عنوان مدیرفنی به کادرفنی اضافه کند و همچنین غیبت پنج شش بازیکن خود، به بازی با فولاد رسید. فولاد هم که انتظار می رفت باتوجه به بازی های خوبش در مرحله رفت آسیا در لیگ برتر نیز ما را خشنود و امیداور کند، متاسفانه در بازی های داخلی آن طور که باید و شاید کار نکرده و عملکردش مثل آسیا نبود، به صورتی که تیم دسته یکی قشقایی را در جام حذفی به سختی از سر راه خود برداشت.
وی افزود: این عملکرد فولاد، ما را به فکر وا می دارد که آیا در لیگ قهرمانان آسیا، سطح این رقابت ها تنزل پیدا کرده بود که تیم های ما نمود داشتند یا خستگی این رقابت ها روی تیم های ایرانی تاثیر گذاشته که تیم های مان در لیگ برتر آن شادابی قبل را ندارد یا این که تنها انگیزه های فردی باعث شد که بازیکنان در بازی های آسیایی دوندگی بی امان داشته باشند و اکنون لیگ داخلی کمتر برای شان اهمیت دارد. این موضوع برای تراکتور هم وجود دارد. 
این پیشکسوت فوتبال عنوان کرد: فولاد در بازی با تراکتور مثل دیدارهای دور رفت آسیا، کار خود را خوب و هجومی شروع کرد اما وقتی به گل رسید، خیلی سریع و از دقیقه ۱۰ تب و تاب فولاد فروکش کرد که شاید تاثیرات آقای نکونام روی تیم است که فولاد بیشتر به فکر اقتصادی برنده شدن بازی هایش باشد یا این که هنوز خستگی بازی های آسیا بر تیم فولاد تسلط دارد یا این که تراکتور قوی بود که فولاد را مجبور به عقب نشینی کرد. هر چند تراکتور هم که در غیاب پنج شش بازیکن خود توانست به گل تساوی برسد اما این تیم هم به نظرم فوتبال آن چنانی به نمایش نگذاشت. در مجموع این بازی، تماشاگرپسند نبود. به نظرم اگر فولاد به جای بازی با تراکتور مقابل یک تیم با انگیزه دیگر بازی می کرد، شاید حتی شکست می خورد.
وی با بیان این که وزارت نفت به نفت آبادان مثل یک بچه سر راهی نگاه می کند، ادامه داد: من الان به عنوان یک پیشکسوت هیچ انتظاری از تیم های نفتی خوزستان ندارم، جز این که در لیگ برتر بمانند که اگر این مهم انجام شد باید ممنون کادرفنی و بازیکنان این تیم ها باشیم زیرا رقبای شان تا دندان مسلح هستند و چندین میلیارد هزینه کرده اند اما هیچ نگاهی به این دو تیم مظلوم نفتی نیست. در مقابل این عملکرد تیم های نفتی به خاطر مشکلات فراوان، انتظار از فولاد با امکانات فراوان این است که فولاد بتواند سهمیه آسیایی بگیرد تا دل مردم خوزستان خوش شود، هر چند کار این تیم نیز سخت شده و فکر نکنم بتواند در پایان لیگ، جزو شش تیم هم باشد. تنها امیدوارم در چند بازی آینده، کادرفنی فولاد بتواند به خوبی این تیم را ریکاوری کند تا فوتبال های زیبا و هجومی را به نمایش بگذارد.
بختیاری زاده با تاکید بر این که نفت آبادان این روزها به بدشانسی خورده است، عنوان کرد: نفت مقابل استقلال یک بازی خوب را به نمایش گذاشت و سرعت بازی خیلی بالا بود و دو تیم به دنبال پیروزی بودند و من به شخصه از این بازی خیلی لذت بردم. استقلال به دنبال نتیجه گرفتن بود اما خط دفاع نفت به ویژه دروازه بان این تیم، روز بسیار خوبی داشتند و گلر این تیم بهترین چهره میدان بود اما گله من از طیبی کاپیتان تیم فوتبال نفت آبادان است که چرا بازیکنی با آن همه تجربه در دقیقه ۹۵ این گونه کار کرد. در مجموع بازی جاندار بود.
وی بیان کرد: من کارمند نفت هستم اما واقعا کوچکترین توجهی به تیم های نفتی نمی شود و باید اسم تیم های نفتی خوزستان را جان سخت گذاشت زیرا مدیران این باشگاه ها، تیم های شان را به سختی اداره می کنند. واقعا باید از پورموسوی و بازیکنانش تشکر کرد که با این شرایط سخت کار می کنند و من نمی دانم این تیم و مربی اش باید با چه انگیزه و روحیه ای کار کنند. نفت در لیگ می ماند اما اگر مسئولان سیاسی و ورزش خوزستان با سه باشگاه استان هماهنگ نشوند، یکی از تیم های ما ضربه خواهد خورد.
انتهای پیام