هیات پول نداد و تیم آلیش خوزستان به مسابقات کشوری اعزام نشد
هیات پول نداد و تیم آلیش خوزستان به مسابقات کشوری اعزام نشد

اعزام نشدن تیم کشتی آلیش خوزستان به مسابقات کشوری با واکنش برخی کشتی‌گیران تیم، همراه بود و سرپرست تیم استان نیز می‌گوید منتظر دریافت پول از سوی هیات بودند که این پول فراهم نشد و تیم به مسابقات نرفت. در حالی که قرار بود تیم خوزستان با حضور شش کشتی‌گیر در رقابت‌های آلیش کشور شرکت […]


اعزام نشدن تیم کشتی آلیش خوزستان به مسابقات کشوری با واکنش برخی کشتی‌گیران تیم، همراه بود و سرپرست تیم استان نیز می‌گوید منتظر دریافت پول از سوی هیات بودند که این پول فراهم نشد و تیم به مسابقات نرفت.

در حالی که قرار بود تیم خوزستان با حضور شش کشتی‌گیر در رقابت‌های آلیش کشور شرکت کند اما گویا هیات از تامین هزینه‌های مالی اعزام بر نیامد و به همین دلیل تیم خوزستان از رقابت در این رویداد بازماند. اعزام نشدن تیم خوزستان، با واکنش برخی از کشتی‌گیران تیم همراه بود و یکی از این کشتی‌گیران با انتشار ویدئویی از خود در فضای مجازی با گله‌مندی از این مهم، خواستار رسیدگی رییس فدراسیون کشتی به این موضوع شد.
امیر رحیمی، سرپرست تیم کشتی آلیش خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: مسابقات کشوری هفتم خردادماه در سرخس برگزار شد و متاسفانه خوزستان نماینده‌ای در این مسابقات نداشت، علی‌رغم این‌که دو هفته پیش طی رقابت‌های استانی، نفرات اعزامی به پیکارهای کشوری در شش وزن نیز مشخص شده بودند.
وی بیان کرد: همیشه روال بر این بود، وقتی هیات کشتی خوزستان قصد اعزام تیم در یکی از رشته‌های کشتی را به مسابقات کشوری داشت، سرپرستی را انتخاب می‌کرد و هزینه‌ای را جهت اعزام تیم به همراه بلیت اتوبوس، قطار یا هواپیما به او می‌دادند و شاید سالانه در استان خوزستان، بیش از ۲۰ اعزام در رشته‌ها و رده‌های سنی مختلف انجام می‌شد اما برای اعزام تیم آلیش خوزستان مسابقات کشوری در سرخس مشکلاتی به وجود آمد.
رییس هیات کشتی باغملک عنوان کرد: تا دو سه روز پیش از اعزام تیم، دیدیدم خبری از اعزام تیم خوزستان به مسابقات نیست که دلیل آن را هم نمی‌دانستیم که از هیات جویای دلیل شدیم که عنوان کردند که هر طور شده تیم را اعزام می‌کنیم اما بعد خبری نشد و به نظرم این‌که می‌گفتند تیم را هر طور که شده اعزام می‌کنند، یک برنامه‌ برای اعزام نشدن تیم بود و حتی شنیدم که هیات گفته بود اگر تیم را اعزام کنیم و نتیجه نگیرد، چه فایده‌ای دارد، در حالی که کشتی‌گیران ما مدعی کسب مدال بودند، ضمن‌ این‌که نمی‌توان به خاطر این‌که پیش‌بینی می‌شود تیم نتیجه نمی‌گیرد، تیم را اعزام نکنند. هیات وظیفه دارد که تیم را به مسابقات بفرستد و مگر می شود پیش‌ داوری کرد؟ در نهایت تیم اعزام نشد و کشتی‌گیران ما بعد از آن همه تمرین و تلاش، پشت خط ماندند.
وی با انتقاد و گله‌مندی از عملکرد هیات خوزستان در پی اعزام نشدن تیم به رقابت‌های آلیش کشوری، گفت:‌ اگر قرار بود تیم را اعزام نکنند، چرا مسابقات استانی را برگزار کردند. واقعا متوجه نشدیم که دلیل اعزام نشدن تیم چه بود.
رحیمی ادامه داد: من هم چون دو کشتی‌گیر شهرستان باغملک جزو نفرات اعزامی بودند، به هیات گفتم اگر قصدی برای اعزام ندارید، یک نامه به من بدهید تا خودم کشتی‌گیرانم را با خودروی شخصی به مسابقات کشوری اعزام کنم. هیات هم استقبال و اعلام کرد که “کمک هزینه‌ای هم به شما می‌دهیم.” تا دقیقه ۹۰ نیز آماده حرکت بودیم و قرار بود به ازای هر ورزشکار مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به ما بدهند که هر چه با هیات تماس گرفتیم که پول بدهید، جوابی دریافت نکردیم و آن روز تا ساعت ۲۳ شب منتظر بودیم اما هیات پول نداد و بعد هم به هیات اعلام کردم که من به عنوان مسئولی که قرار بود در مجموع چهار کشتی‌گیر را به مسابقات کشوری ببرم، از این مهم به دلیل فراهم نشدن شرایط، انصراف می‌دهم.
وی تاکید کرد: با روندی که می‌بینم شاید وضعیت کشتی خوزستان هر روز بدتر شود و فکر می‌کنم تامین هزینه‌ تیم‌های خوزستان نیز سخت شود. رییس هیات کشتی خوزستان باید فکری به حال این مقوله کند. البته او زمانی که به عنوان رییس هیات انتخاب شد، قول داد که مشکل مالی را برطرف کند.
انتهای پیام