بهسازی و تعریض کریدور ترانزیتی هفتکل – لردگان
بهسازی و تعریض کریدور ترانزیتی هفتکل – لردگان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از اجرای پروژه بهسازی و تعریض در شش مقطع از محور هفتکل – لردگان به عنوان یکی از کریدورهای ترانزیتی مهم کشور خبر داد. غلامعباس بهرامی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: محور هفتکل – لردگان، یکی از کریدورهای ترانزیتی مهمی است که استان خوزستان را به […]


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از اجرای پروژه بهسازی و تعریض در شش مقطع از محور هفتکل – لردگان به عنوان یکی از کریدورهای ترانزیتی مهم کشور خبر داد.

غلامعباس بهرامی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: محور هفتکل – لردگان، یکی از کریدورهای ترانزیتی مهمی است که استان خوزستان را به جنوب، مرکز و شمال کشور متصل می‌کند.
وی با اشاره به تردد ۵۰ درصد کامیون‌های حمل بار از این محور، افزود: با توجه به میزان تردد وسایل نقلیه در محور هفتکل – لردگان و اهمیت بهسازی این مسیر، اجرای پروژه‌های لکه‌گیری محور هفتکل – باغملک، لکه‌گیری و روکش آسفالت کنارگذر ایذه، بهسازی و تعریض محور ایذه – دهدز، لکه‌گیری و روکش آسفالت محور ایذه – دهدز، بهسازی و لکه‌گیری خروجی ایذه به سمت دهدز و لکه‌گیری و روکش آسفالت کمربندی دهدز تا انتهای حوزه راه‌های استان خوزستان در دستور کار قرار دارد.
بهرامی‌نیا افزود: پروژه تعریض و بهسازی این محور در شش قطعه با اعتباری بالغ بر ۱۲۵ میلیارد تومان توسط اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان اجرایی می‌شود.
وی گفت: در گام نخست، بهسازی و تعریض محور ایذه – دهدز با اعتباری بالغ بر ۶۲ میلیارد تومان با حضور استاندار خوزستان کلنگ‌زنی شد که با اجرای کامل آن بیش از ۹۰ درصد مشکلات این محور مرتفع خواهد شد و کاربران جاده‌ای با ایمنی بالا در این مسیر تردد خواهند کرد.
انتهای پیام