پیدا کردن جایگزین برای “اهل‌شاخه” سخت است
پیدا کردن جایگزین برای “اهل‌شاخه” سخت است

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه امیدوارم در ادامه مسابقات آسیب دیدگی دیگر گریبان گیر تیم نشود، گفت: هر سه بازیکنی که از لیست ما به دلیل پارگی رباط صلیبی خارج شدند، خوب و تاثیرگذار بودند که البته پیدا کردن جایگزین مطمئن مثل اهل شاخه در دفاع میانی خیلی سخت است. علی […]


مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه امیدوارم در ادامه مسابقات آسیب دیدگی دیگر گریبان گیر تیم نشود، گفت: هر سه بازیکنی که از لیست ما به دلیل پارگی رباط صلیبی خارج شدند، خوب و تاثیرگذار بودند که البته پیدا کردن جایگزین مطمئن مثل اهل شاخه در دفاع میانی خیلی سخت است.

علی فیروزی در گفت و گو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت صنعت نفت آبادان در اردوی تهران، اظهارکرد: شرایط تیم تاکنون خوب است و بازیکنان مان تمرینات خوبی را با برنامه ریزی کادرفنی انجام می دهند. همچنین تمام امکانات لازم در اختیار بازیکنان است تا بتوانند با شرایط بهتری تمرین کنند.

وی با اشاره به بهتر شدن شرایط روحی روانی بازیکنان نفت، افزود: امیدوارم در ادامه مسابقات مشکل گذشته یعنی آسیب دیدگی دیگر گریبان گیر تیم نشود. تا این جای کار سه بازیکن را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داده ایم که شرایط تیم را سخت کرده است.

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: وضعیت تیم در خط دفاعی باتوجه به مصدومیت اهل شاخه که از بازیکنان تاثرگذار ما بوده است نیاز به بهتر شدن دارد زیرا جایگزین او در بازی با استقلال تهران از زمین اخراج شد و طبیعتا او را هم در بازی آینده نداریم و کادرفنی باید در اردوی تهران، بازیکنی را برای این پست آماده کند و به نظر من این اردو فرصت خوبی است تا بتوانیم یک بازیکن جدید را آماده کنیم.

وی با بیان این که هر سه بازیکنی که از لیست ما به دلیل پارگی رباط صلیبی خارج شدند، خوب و تاثیرگذار بودند، عنوان کرد: البته پیدا کردن جایگزین مطمئن مثل اهل شاخه در دفاع میانی خیلی سخت است. او و طیبی، ترکیب خوبی در خط دفاع تیم بودند و به خوبی همدیگر را درک می کردند. البته قطعا پورموسوی از یک جوانِ جسور و با انگیزه استفاده خواهد کرد.

فیروزی با اشاره به شرایط خوب این تیم در اردوی تهران و در شرایط آب و هوایی مناسب، گفت: واقعا شرایط تمرین کردن در آب و هوای خوزستان سخت است و کارایی بازیکنان را پایین می آورد و همین نیز می تواند در روند کاری تیم تاثیر بگذارد که برگزاری اردو در تهران در این مقطع زمانی می تواند کمک شایانی به بهتر شدن وضعیت جسمی و روحی بازیکنان کند.

انتهای پیام