افراد رد صلاحیت شده، مشکل اساسی ندارند
افراد رد صلاحیت شده، مشکل اساسی ندارند

رییس هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی اهواز گفت: افرادی که عدم احراز صلاحیت شده اند، مشکل اساسی ندارند. قاسم ساعدی در نشست مجمع نمایندگان خوزستان با اصحاب رسانه که شامگاه ۱۲ خردادماه در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: با ابلاغ جدید اعتبار ۱۲ واحد آموزشی در دشت آزادگان، هویزه و بستان، تا ۳۰ […]


رییس هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی اهواز گفت: افرادی که عدم احراز صلاحیت شده اند، مشکل اساسی ندارند.

قاسم ساعدی در نشست مجمع نمایندگان خوزستان با اصحاب رسانه که شامگاه ۱۲ خردادماه در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: با ابلاغ جدید اعتبار ۱۲ واحد آموزشی در دشت آزادگان، هویزه و بستان، تا ۳۰ سال آینده نیاز به ساخت و ساز آموزشی نخواهیم داشت و سال ۱۴۰۰ را به عنوان سال تجهیز مدارس نام گذاری کرده ام.
به گزارش ایسنا، وی افزود: بهداشت و درمان نیز امر مرگ و حیات انسان ها است و از مهمترین توجهات نمایندگان هم به بحث بهداشت و درمان است. همچنین کلنگ زنی بیمارستان ۶۴ تخت خوابی هویزه را در هفته های آینده خواهیم داشت. توسعه ۱۵ مرکز درمانی و درمانگاه تخصصی را در دشت آزادگان و هویزه نیز داشته ایم. بنابراین می توان گفت در بحث آموزش و پرورش و بهداشت و درمان، تحولات بسیار خوبی داشته ایم، اگرچه حق مردم ما بیش از این است.
نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دشت آزادگان و هویزه از شهرستان های بسیار قدیمی و محروم خوزستان هستند که طی چهار سال گذشته با اندک باران، تمام خیابان ها و معابر شهر سوسنگرد تا یک هفته دچار آبگرفتگی می شد اما با کارهایی که صورت گرفت، توانستیم ۷۰ درصد شبکه های انتقال آب و فاضلاب را تغییر دهیم و حالا بر اساس ماده ۵۶ نیز اگر مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومانی که برای هویزه و سوسنگرد در نظر گرفته شده است، محقق شود، بحث فاضلاب دشت آزادگان و هویزه را به بخش قابل قبولی خواهیم رساند.
رییس هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی اهواز همچنین درباره انتخابات و رد صلاحیت برخی کاندیداهای شورای شهر و روستا، اظهارکرد: عدم احراز صلاحیت به معنای رد صلاحیت نیست. ما برای احراز صلاحیت ها بر حسب قانون انتخابات و شاخص هایی که مقنن برای یک کاندیدای شورای شهر و روستا تعیین کرده است، حرکت می کنیم. یعنی نقشه راه ترسیم شده است. در مرحله استانی توانستیم از یک هزار و ۶۱ نفر از رد صلاحیت ها، ۳۲۰ نفر را از رد صلاحیت های شهرستانی خارج و تایید کنیم.
ساعدی عنوان کرد: اگر کسی احراز صلاحیت نشد به معنای مردود بودن نیست؛ خیلی از افرادی که احراز صلاحیت شان تایید نشد به این دلیل بود که مدرک تحصیلی شان از موسسات است که قانون می گوید قبول نیست. ما در راستای احراز صلاحیت ها کمک هایی داشتیم و با رافت نظام جمهوری اسلامی، دستگاه های مربوطه و مراجع ذیصلاح، خیلی از افراد تایید شدند. به هر حال افرادی که عدم احراز صلاحیت شده اند، مشکل اساسی ندارند.
انتهای پیام