بیشتر روستاهای باغملک تنش آبی دارند
بیشتر روستاهای باغملک تنش آبی دارند

نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل اساسی ما آب است و متاسفانه بیشتر روستاهای باغملک تنش آبی دارند. عبدالله ایزدپناه در نشست مجمع نمایندگان خوزستان با اصحاب رسانه که شامگاه ۱۲ خردادماه در اهواز برگزار شد، با بیان این که حوزه انتخابیه من یکی از محروم ترین حوزه های انتخابیه است، اظهارکرد: […]


نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل اساسی ما آب است و متاسفانه بیشتر روستاهای باغملک تنش آبی دارند.

عبدالله ایزدپناه در نشست مجمع نمایندگان خوزستان با اصحاب رسانه که شامگاه ۱۲ خردادماه در اهواز برگزار شد، با بیان این که حوزه انتخابیه من یکی از محروم ترین حوزه های انتخابیه است، اظهارکرد: خوشبختانه با پیگیری هایی که داشتیم بیمارستان باغملک، ۲۲ بهمن ماه سال گذشته به بهره برداری رسید و بیمارستان ۹۶ تختخوابی به ۱۵۷۶ تختخوابی تبدیل شد. همچنین با توسعه بیمارستان ایذه و اضافه کردن ۶۰ تختخواب، مشکل درمانی ایذه را هم به صورت موقت حل کردیم. البته من به دنبال بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی هستم. در ایذه درمانگاه تامین اجتماعی را به شبانه روزی تبدیل کردیم و برای باغملک هم به دنبال مجوز راه اندازی هستیم.
به گزارش ایسنا، وی گفت: بحث چهار خطه کردن جاده اهواز، هفتکل، باغملک به ایذه است که خوشبختانه برای اتمام کار مشکل نقدینگی نداریم و تنها کمی سهل انگاری در شرکت های پیمانکاری بود که حل کردیم و تا پایان سال نیز جاده چهار خطه به بهره برداری می رسد. همچنین قرار است پیش از انتخابات، کلنگ آزادراه ایذه به لردگان به زمین زده شود.
نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل اساسی ما آب است و متاسفانه بیشتر روستاهای ما تنش آبی دارند. البته کارهایی انجام شده است و فکر می کنم تا چند ماه آینده نیز به نقطه خوبی در بخش آب خواهیم رسید.
وی عنوان کرد: در برنامه بودجه نیز ۵ هزار میلیارد اعتبارات بودجه ای خوزستان است که در لایحه بودجه دولت، نزدیک به ۳ هزار میلیارد آن را افزایش دادیم. البته در بودجه ۱۴۰۰ رویکرد ما در پنج محور تعریف شد؛ کاهش تبعیض، حمایت از معیشت و رفع محرومیت، حمایت از تولید، شفافیت و انضباط مالی در بودجه و حمایت از سلامت و خانواده، پنج محوری بودند که در بودجه ۱۴۰۰ بستیم و در مجلس هم مصوب شد.
ایزدپناه گفت: در بخش محرومیت زدایی هم آنقدر ردیف اعتباری باز کرده ایم که خیلی خوشبین هستم. البته ما بودجه را از بحث اتکا به نفت خارج کردیم و منابع پایداری را آوردیم که مطمئن هستیم در سال ۱۴۰۰ کسری بودجه مان به شدت کاهش پیدا خواهد کرد.
انتهای پیام