انجام بیش از یک هزار عملیات امداد و اطفای حریق در اهواز
انجام بیش از یک هزار عملیات امداد و اطفای حریق در اهواز

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام یک هزار و ۱۲۹ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات در ۴۵ روز اخیر توسط آتش‌نشانان اهوازی خبر داد. ابراهیم قنبری در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: این تعداد عملیات، با تلاش آتش‌نشانان اهوازی با وجود گرمای طاقت‌فرسا انجام شد. […]


رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام یک هزار و ۱۲۹ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات در ۴۵ روز اخیر توسط آتش‌نشانان اهوازی خبر داد.

ابراهیم قنبری در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: این تعداد عملیات، با تلاش آتش‌نشانان اهوازی با وجود گرمای طاقت‌فرسا انجام شد.
وی با اشاره به حوادث ۴۵ روز اخیر تعداد عملیات‌های اطفای حریق مسکونی را ۱۵۶ مورد برشمرد و افزود: علاوه بر این عملیات‌ها، آتش‌نشانان ۲۸۶ مورد عملیات اطفای حریق نخلستان و نیزار و ۳۵ مورد عملیات اطفای حریق اماکن تجاری نیز انجام دادند.
قنبری تصریح کرد: ۸۶ مورد عملیات اطفای حریق خودرو و تصادف جاده‌ای و ۲۳۵ مورد عملیات اطفای حریق زباله نیز انجام شد.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: تعداد شهروندان نجات‌یافته در عملیات‌های انجام‌شده ۸۲۱ نفر بوده است. آتش‌نشانان در عملیات آواربرداری ساختمان متروکه در منطقه فرهنگ‌شهر نیز جسد دو مرد را از زیر آوار خارج کردند.
انتهای پیام