پیش‌بینی سنجش سلامت ۱۹۰۰ نوآموز عشایری خوزستان
پیش‌بینی سنجش سلامت ۱۹۰۰ نوآموز عشایری خوزستان

مدیر آموزش و پرورش عشایری خوزستان گفت: امسال پیش‌بینی می‌شود در پایه اول ابتدایی بین هزار و ۸۵۰ تا هزار و ۹۰۰ دانش‌آموز، سنجش سلامت شوند. رضا فرامرزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: زمان سنجش نوآموزان بدو ورود به پایه اول ابتدایی و پیش دبستانی‌های عشایری هر ساله با توجه به کوچ‌رو بودن عشایر […]


مدیر آموزش و پرورش عشایری خوزستان گفت: امسال پیش‌بینی می‌شود در پایه اول ابتدایی بین هزار و ۸۵۰ تا هزار و ۹۰۰ دانش‌آموز، سنجش سلامت شوند.

رضا فرامرزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: زمان سنجش نوآموزان بدو ورود به پایه اول ابتدایی و پیش دبستانی‌های عشایری هر ساله با توجه به کوچ‌رو بودن عشایر با سنجش سلامت آموزش و پرورش سایر مناطق متفاوت است.
وی افزود: پیش‌بینی می‌شود که در پایه اول ابتدایی بین هزار و ۸۵۰ تا هزار و ۹۰۰ دانش‌آموز سنجش سلامت شوند. با توجه به اینکه غالب دانش‌آموزان کوچ‌رو هستند و امکان سنجش آن‌ها در این ایام ممکن نیست، پیش‌بینی می‌شود سنجش نوآموزان عشایری را از اواخر شهریورماه یا اوایل مهرماه آغاز کنیم.
مدیر آموزش و پرورش عشایری خوزستان گفت: البته قرار است یک نشست با اداره آموزش و پرورش استثنایی برگزار و تعیین شود که سنجش در چند مرحله صورت گیرد؛ اگر مقرر شد در یک مرحله باشد، از نیمه شهریورماه آغاز می‌شود اما اگر قرار شد که در دو مرحله صورت گیرد، بخشی از سنجش از شهریورماه و بخشی دیگر به زودی انجام می‌شود، البته این تصمیم بستگی به نشستی که برگزار می‌شود، خواهد داشت.
وی ادامه داد: پایگاه‌های سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به پایه اول ابتدایی و پیش دبستانی‌ها در مناطق عشایری ثابت نیستند و به صورت سیار در مناطق مختلف فعالیت می‌کنند.
فرامرزی گفت: برای انجام سنجش سلامت دانش‌آموزان عشایری استان، با توجه به اینکه دانش‌آموزان در مناطق پراکنده‌ عشایری مستقر هستند، سه پایگاه داریم که هر سه به صورت سیار فعالیت می‌کنند.
انتهای پیام