حضور کارکنان سازمان پارکها پای صندوق های رأی
 
  حضور کارکنان سازمان پارکها پای صندوق های رأی

عصر خوزستان: به گزارش اداره ارتباطات سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز؛ روز گذشته همزمان با آغاز انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، کارکنان این سازمان پای صندوق های اخذ رأی حاضر شدند. سید رشید شجاعی نژاد مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز؛ در این خصوص اظهار کرد: […]

عصر خوزستان:

به گزارش اداره ارتباطات سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز؛ روز گذشته همزمان با آغاز انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، کارکنان این سازمان پای صندوق های اخذ رأی حاضر شدند.

سید رشید شجاعی نژاد مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز؛ در این خصوص اظهار کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی است و هر کدام از برگ های رأی که به صندوق ها انداخته می شود خاریست در چشم دشمنان انقلاب اسلامی ایران.
وی حضور حداکثری مردم جهت شرکت در انتخابات را برگ برنده ای دانست و افزود: کارکنان این سازمان هم به مانند همه مردم کشور پای صندوق های رأی آمدند و با عنایت به سخنان رهبری سعی کردند فردی را که شایسته است انتخاب و روانه ساختمان پاستور کنند.
شجاعی نژاد در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم رئیس جمهور آینده تمام سعی خود را جهت برقراری رفاه و آسایش مردم و همچنین اجرای صحیح وعده هایی که در مناظرات به مردم داده است، انجام دهد.