مردم با حضورشان در انتخابات روی دشمن را سیاه کردند
مردم با حضورشان در انتخابات روی دشمن را سیاه کردند

معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با قدردانی از مردم و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات گفت: پیروز اصلی این انتخابات مردم عزیز ایران و به ویژه خوزستان است که با حضورشان روی دشمن را سیاه کردند. سرهنگ عبدالرضا حاجتی با خسته نباشید به دست اندرکاران برگزاری انتخابات در ‌خوزستان و اصحاب رسانه جهت پوشش […]


معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با قدردانی از مردم و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات گفت: پیروز اصلی این انتخابات مردم عزیز ایران و به ویژه خوزستان است که با حضورشان روی دشمن را سیاه کردند.

سرهنگ عبدالرضا حاجتی با خسته نباشید به دست اندرکاران برگزاری انتخابات در ‌خوزستان و اصحاب رسانه جهت پوشش این حضور باشکوه، اظهارکرد:‌ این انتخاباتی که دشمن روی آن خیلی سرمایه‌گذاری کرد، یکی از بهترین انتخاباتی بود که دوستان ما در حوزه نظم و برنامه‌ریزی با این حال و هوای کرونایی برگزار کردند.
به گزارش ایسنا، وی افزود: باید از تمام کسانی که وقت گذاشتند و نیروهای نظامی که آماده باش بودند تا دشمن توطئه نکند و همچنین از دوستان در استانداری، فرمانداری‌ها و … که تلاش کردند اقتدار نظام جمهوری اسلامی نشان داده شود، قدردانی کنم.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: خدا به مردم دوست داشتنی که با عزت و افتخار، روی دشمن را سیاه کردند و برای رهبر، ولایت، خاک و وطن‌شان رای خود را به صندوق انداختند، قوت بدهد. پیروز اصلی این انتخابات مردم عزیز ایران و به ویژه خوزستان است.
انتهای پیام