مشارکت بیش از یک میلیون و ۷۳۰ هزار خوزستانی در انتخابات ریاست جمهوری
مشارکت بیش از یک میلیون و ۷۳۰ هزار خوزستانی در انتخابات ریاست جمهوری

رئیس ستاد انتخابات خوزستان از مشارکت یک میلیون و ۷۳۰ هزار و ۴۲۶ نفر معادل ۴۷.۶ درصد از واجدان شرایط در استان خوزستان در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد. رضا نجاتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تجمیع و جمع‌بندی آرای ریاست جمهوری در خوزستان هنوز نهایی نشده است و میزان آرای هر کدام از نامزدها […]


رئیس ستاد انتخابات خوزستان از مشارکت یک میلیون و ۷۳۰ هزار و ۴۲۶ نفر معادل ۴۷.۶ درصد از واجدان شرایط در استان خوزستان در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

رضا نجاتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تجمیع و جمع‌بندی آرای ریاست جمهوری در خوزستان هنوز نهایی نشده است و میزان آرای هر کدام از نامزدها و جمع بندی نهایی نتایج اطلاع رسانی خواهد شد.
به گزارش ایسنا، وی افزود: شمارش آرای شوراها همچنان در حال انجام و البته در برخی شهرهای استان خوزستان به پایان رسیده است و نتایج نهایی همه شهرها، امشب یا فردا صبح اعلام خواهد شد.
رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: در خوزستان یک میلیون و ۷۳۰ هزار و ۴۲۶ نفر معادل ۴۷.۶ درصد از واجدان شرایط در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت کردند.
نجاتی با اشاره به مشکلات رای‌گیری الکترونیکی شورای شهر اهواز، گفت: به دلیل مشکلات و نواقص ایجادشده، انتخابات شورای شهر در اهواز به طور کامل الکترونیکی انجام نشد و بخشی از آن به صورت دستی بود.
وی افزود: برای شورای شهر اهواز ۲ هزار و ۲۰۰ صندوق الکترونیکی اختصاص داده شده بود اما به دلیل مشکلاتی که در پی تاخیر در رسیدن کارت‌های احراز هویت وجود داشت، تا صبح روز انتخابات تنها ۷۵ صندوق الکترونیکی فعال شد و در بعد از ظهر، سایر صندوق‌های الکترونیکی فعال شد.
رئیس ستاد انتخابات خوزستان تصریح کرد: مشکلی که در رای‌گیری الکترونیکی انتخابات شورای شهر اهواز رخ داد باعث اختلال در فرآیند کلی انتخابات نشد و رای‌گیری انتخابات به صورت دستی انجام شد.
نجاتی افزود: انتخابات در خوزستان در آرامش برگزار شد البته تخلفات و درگیری‌های جزئی و محلی در برخی حوزه‌ها رخ داد که مورد خاصی نبود و مشکلی در روند انتخابات به وجود نیامد.
انتهای پیام