اعلام نتایج نهایی انتخابات شوراهای شهر در ماهشهر
اعلام نتایج نهایی انتخابات شوراهای شهر در ماهشهر

اسامی منتخبان ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر در بندر ماهشهر اعلام شد. به گزارش ایسنا، به نقل از فرمانداری بندر ماهشهر، جلال دریس با ۸۲۶۰ رای، محمدتقی آلبوغبیش با ۸۱۵۵ رای، مجتبی آبادی با ۸۰۶۵ رای، کریم شکاری با ۶۵۴۹ رای، جمشید اصلاحی با ۶۱۰۸ رای سعد عساکره‌نژاد با ۵۶۵۶ رای و علی عساکره با […]


اسامی منتخبان ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر در بندر ماهشهر اعلام شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از فرمانداری بندر ماهشهر، جلال دریس با ۸۲۶۰ رای، محمدتقی آلبوغبیش با ۸۱۵۵ رای، مجتبی آبادی با ۸۰۶۵ رای، کریم شکاری با ۶۵۴۹ رای، جمشید اصلاحی با ۶۱۰۸ رای سعد عساکره‌نژاد با ۵۶۵۶ رای و علی عساکره با ۵۵۲۶ رای به عنوان منتخبان ششمین دوره انتخابات شورای شهر بندر ماهشهر اعلام شدند.
عبدالباقی عساکره با ۲۱۵۸ رای، نادر حسن نژادیان با ۲۱۳۶ رای، ناصر عبادی با ۲۱۳۵ رای، محسن جلالی با ۱۷۷۹ رای و مجتبی بیرونی با ۱۵۱۷ رای به عنوان منتخبان ششمین دوره انتخابات شورای شهر چمران معرفی شدند.
سعید ماضی‌زاده با ۴۳۲۷ رای، هدایت جوکار با ۳۵۰۷ رای، عمار آلبوغبیش با ۳۱۸۹ رای، قاسم رضائیان با ۲۹۳۵ رای، فرید قنواتی با ۲۸۳۹ رای، احمد مقدم با ۲۷۴۷ رای و اصغر روحی اصفهانی اصل با ۲۷۰۵ رای، منتخبان ششمین دوره انتخابات شورای شهر بندر امام خمینی (ره) شدند.
انتهای پیام