مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید این تیم پس از 13 هفته نبردن، با پیروزی مقابل سایپا نفس راحت کشیده است. علی فیرزوی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بالاخره پس از ۱۳ هفته بردیم و نفس راحت کشیدیم. بازی با سایپا با توجه به جایگاه جدولی دو تیم از نظر من شش امتیازی […]


مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید این تیم پس از 13 هفته نبردن، با پیروزی مقابل سایپا نفس راحت کشیده است.

علی فیرزوی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بالاخره پس از ۱۳ هفته بردیم و نفس راحت کشیدیم. بازی با سایپا با توجه به جایگاه جدولی دو تیم از نظر من شش امتیازی نبود و ۹ امتیازی بود. ما به برد در این دیدار برای بهبود شرایط جدولی‌مان و همچنین از نظر روانی بسیار نیازمند بودیم و خدا را شکر توانستیم ببریم و همین برد آرامش خاصی به تیم داده است تا در ادامه بهتر کار کنیم.
وی ادامه داد: در ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی با سایپا آن‌قدر بازیکنان‌مان استرس داشتند که تنها به دنبال این بودند که مسیرهایی را برای رسیدن به دروازه حریف پیدا کنند اما به دلیل استرس، تمرکز نداشتند که چطور این مسیرها را پیدا کنند و همین نیز کارشان را سخت کرده بود، اما رفته رفته در اواخر نیمه اول بر بازی مسلط شدیم و در نیمه دوم کاملا بر بازی مسلط شدیم و توانستیم گل هم بزنیم و یک برد شیرین به دست آوریم. البته ما می‌ترسیدیم که اشتباه نکنیم زیرا واقعا دیگر جایی برای اشتباه کردن نداشتیم.
مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطر نشان کرد: باید خودمان را از تیم‌های پایین جدول جدا می‌کردیم و به همین منظور به برد سایپا نیاز مبرم داشتیم و خدا را شکر تاثیر اردوی تهران هم مشخص شد. بازیکنان‌مان از همان اردوی تهران، قلب‌های‌شان یکی شده بود تا صنعت نفت بتواند در بازی‌های باقی‌مانده نتیجه بگیرد.
وی همچنین درباره‌ انتقاد مربی تیم فوتبال سایپا درباره مشترک بودن محل اقامت داوران و تیم صنعت نفت آبادان در شب قبل از بازی با این تیم در یک هتل، گفت: باشگاه‌ها باید به هم اعتماد داشته باشند. ضمن این‌که برای خود ما هم پیش آمده است که وقتی به شهرهای دیگر رفته‌ایم، تیم میزبان و تیم داوری در یک هتل بوده‌اند. البته برای این دیدار نیز ناظر بازی این موضوع را به ما گفت و ما همان شب برای تیم داوری هتل دیگری را که خود سایپایی‌ها در آن‌جا اقامت داشتند، در نظر گرفتیم ولی بعد از فدراسیون با ما تماس گرفتند که موردی وجود ندارد و داوران می‌توانند بمانند. به هر حال این‌که داوران را ۱۲ شب از خواب بیدار می‌کردیم تا به هتل دیگری بروند، درست نبود و زشت بود اما ای کاش داوران جا به جا می‌شدند تا این حرف و حدیث‌ها به وجود نمی‌آمد.
فیروزی در پایان نیز بیان کرد: اگرچه زهیوی، اهل شاخه و زبیدی را به دلیل پارگی رباط صلیبی نداریم اما آن‌ها برای رسیدن نفت به این برد لحظه‌شماری می‌کردند زیرا زحمت زیادی برای تیم کشیده بودند و قلب‌شان با صنعت نفت است. این سه بازیکن در کسب این برد شریک بودند و بازیکنان ما می‌خواستند بازی با سایپا را ببریم تا آن را هم به مردم خوب آبادان و هم این سه بازیکن، تقدیم کنند.
انتهای پیام