مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه شیوه‌نامه‌های بهداشتی در برگزاری آزمون‌ نهضت سوادآموزی و معلمان قرآن طرح امین به خوبی رعایت شد، گفت: از مدیریت و مجموعه جهاد دانشگاهی خوزستان که با رعایت‌ شیوه‌نامه‌ها امکان خوبی برای داوطلبان ایجاد کردند، تشکر می‌کنم. کوروش مودت امروز (یکم مرداد) در حاشیه بازدید از آزمون‌ نهضت […]


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه شیوه‌نامه‌های بهداشتی در برگزاری آزمون‌ نهضت سوادآموزی و معلمان قرآن طرح امین به خوبی رعایت شد، گفت: از مدیریت و مجموعه جهاد دانشگاهی خوزستان که با رعایت‌ شیوه‌نامه‌ها امکان خوبی برای داوطلبان ایجاد کردند، تشکر می‌کنم.

کوروش مودت امروز (یکم مرداد) در حاشیه بازدید از آزمون‌ نهضت سوادآموزی و معلمان قرآن طرح امین در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان، اظهار کرد: امروز از حوزه‌های برگزاری آزمون بازدید کردیم. خوشبختانه شیوه‌نامه‌های بهداشتی به خوبی رعایت شده‌اند. همچنین اتاق قرنطینه‌ای برای افرادی که بیماری زمینه‌ای یا خوداظهاری در خصوص کرونا داشته‌اند در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایسنا، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان افزود: از نظر تجهیزات سرمایشی و رعایت فاصله اجتماعی نسبت به سنوات قبل، شرایط خیلی بهتر بود و از مدیریت و مجموعه جهاد دانشگاهی خوزستان که با رعایت‌ شیوه‌نامه‌ها امکان خوبی برای داوطلبان ایجاد کردند، تشکر می‌کنم.

همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین مسعود بهرام‌پور، مدیر حوزه‌های علمیه خوزستان، اظهار کرد: فضای بسیار مناسبی برای برگزاری آزمون در نظر گرفته شده، شیوه‌نامه‌های بهداشتی رعایت شده‌اند و همه شرایط برای برگزاری آزمون فراهم شده است.

وی عنوان کرد: با تفکیکی که انجام شده، باعث شده خواهران طلبه‌ای که در آزمون حضور پیدا کرده‌اند احساس آسایش بیشتری کنند.

انتهای پیام