تیم ملی حفاری پس از کسب عنوان قهرمانی در جام باشگاه‌های پاورلیفتینگ جهان، در فرودگاه اهواز مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت. مراسم استقبال از تیم پاورلیفتینگ ملی حفاری که در جام باشگاه های جهان عنوان قهرمانی را کسب کرد، امروز (شنبه) با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و معاون این اداره کل و همچنین مدیرعامل […]


تیم ملی حفاری پس از کسب عنوان قهرمانی در جام باشگاه‌های پاورلیفتینگ جهان، در فرودگاه اهواز مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت.

مراسم استقبال از تیم پاورلیفتینگ ملی حفاری که در جام باشگاه های جهان عنوان قهرمانی را کسب کرد، امروز (شنبه) با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و معاون این اداره کل و همچنین مدیرعامل باشگاه ملی حفاری و نماینده مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در فرودگاه اهواز برگزار شد.
به گزارش ایسنا، در این مراسم با نواختن موسیقی توسط گروه موزیک ارتش لشکر ۹۲ زرهی خوزستان، تیم ملی حفاری با جام قهرمانی وارد سالن فرودگاه اهواز شد و با اهدای گل و حلقه گل، مورد استقبال مردم و مسئولان قرار گرفت.
ملی حفاری در این رقابت ها به ۲ مدال طلا، سه نقره و یک برنز رسید و با ۵۱ امتیاز جام قهرمانی را ازآن خود کرد. نیروی زمینی ارتش، دریاچه ارومیه، عمان، عراق، ترکیه، اوکراین و چین تایپه، دیگر تیم‌های حاضر در این رقابت ها بودند.
همچنین امیر اسدالله‌زاده، علی براتی، علی‌اکبر سنایی، حسین علاف‌بهبهانی، مهدی مافی‌غلامی، مهدی طهماسبی، محمد علی محمدی، مصطفی یزدانی، مهرداد ظفری، یونس محمدی، احمدرضا بابااحمدی، امیر نور حسینی، جاوید عسکرزاده و علیرضا رضایی به عنوان ورزشکار برای ملی حفاری در این دوره از مسابقات حضور داشتند. رضا حسین‌پور به عنوان سرمربی، محسن حسین پور مربی، رضا بدری به عنوان سرپرست و عباس مولا به عنوان مدیرفنی از دیگر اعضای تیم ملی‌حفاری بودند.
مصطفی یزدانی، ورزشکار تیم ملی حفاری در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: مسابقات از سطح کیفی بسیار خوبی برخوردار بود و تیم اوکراین که جزو تیم هایی است که در رنگینگ جهانی همیشه بین رده یک تا سه است در این رقابت ها حضور داشت. رکوردهای خوبی زده شد و دو رکورد آسیایی توسط ورزشکاران تیم ملی حفاری زده شد.
وی بیان کرد: مهرماه مسابقات جهانی سوئد را در پیش دارم و امیدوارم در آن رقابت ها، رکورد ددلیفت آسیایی که در دست خودم است را ارتقا دهم. از الان به فکر ارتقای رکوردم هستم.
همچنین رضا حسین پور، سرمربی تیم ملی حفاری در گفت و گو با ایسنا، گفت: مسابقات با حضور هشت تیم از سراسر دنیا با سطح کیفی خوبی برگزار شد. یک رقابت جانانه تا لحظه آخر با رقبا داشتیم و حتی ۱۰ دقیقه بعد از اتمام رقابت ها متوجه شدیم که قهرمان شده ایم.
وی افزود: تیم اوکراین پنج قهرمان سطح اول دنیا را آورده بود و با تیم بسیار قدرتمند پا به مسابقات گذاشته بود تا جام را ببرد ولی با توانمندی ورزشکاران ملی حفاری توانستیم جام را در ایران و خانه خودمان نگه داریم.
انتهای پیام