مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری با بیان اینکه سیاست ما حمایت از ورزش قهرمانی و همگانی است، گفت: هر چند مشکلاتی در بحث بودجه وجود دارد اما تلاش ما حفظ و حمایت تیم‌های قهرمانی‌مان است. سیدسالار محمدنیا در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه تیم ملی‌حفاری هم در لیگ برتر و هم جام باشگاه‌های پاورلیفتینگ جهان عملکرد […]


مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری با بیان اینکه سیاست ما حمایت از ورزش قهرمانی و همگانی است، گفت: هر چند مشکلاتی در بحث بودجه وجود دارد اما تلاش ما حفظ و حمایت تیم‌های قهرمانی‌مان است.

سیدسالار محمدنیا در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه تیم ملی‌حفاری هم در لیگ برتر و هم جام باشگاه‌های پاورلیفتینگ جهان عملکرد بسیار خوبی داشت، اظهار کرد: ورزشکاران ما خوش درخشیدند و در یک رقابت سخت مقام قهرمانی جام باشگاه‌های جهان را به دست آوردند که این باعث افتخار شرکت ملی‌حفاری ایران و ورزش خوزستان است.
وی ادامه داد: سیاست باشگاه و شرکت ملی‌حفاری، حمایت از ورزش قهرمانی و همگانی است. هر چند مشکلاتی در بحث بودجه وجود دارد اما تلاش ما حفظ و حمایت از تیم‌های قهرمانی‌مان است.
مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری گفت: البته اولویت ما به‌کارگیری ورزشکاران و مربیان خوزستانی است تا با کاهش هزینه‌ها بتوانیم تیم‌داری کنیم. این نیز سیاستی است که در دستور کار باشگاه قرار گرفته است.
به گزارش ایسنا، در پی سیاست و رویکرد بومی‌گرایی در تیم‌های قهرمانی شرکت ملی‌حفاری، تیم فوتسال این باشگاه نیز با کادرفنی و بازیکنان بومی و جوان، در حال آماده‌سازی برای حضور در مسابقات چند روز آینده لیگ برتر است.
انتهای پیام