عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – سرپرست شهرداری اهواز گفت: کلانشهر اهواز عقب ماندگی چندین ساله نسبت به کلانشهرهای دیگر دارد و اگر بخواهیم این مشکلات برطرف شوند بایددر کنار هم به هدف و مشکلات نگاه کنیم تا به نتیجه برسیم. به گزارش ایرنا علیرضا عالی پور روز شنبه در نشست شورای اسلامی کلانشهر اهواز با […]

عصر خوزستان:

اهواز نسبت به دیگر کلانشهرها عقب ماندگی چندین ساله دارد

اهواز – ایرنا – سرپرست شهرداری اهواز گفت: کلانشهر اهواز عقب ماندگی چندین ساله نسبت به کلانشهرهای دیگر دارد و اگر بخواهیم این مشکلات برطرف شوند بایددر کنار هم به هدف و مشکلات نگاه کنیم تا به نتیجه برسیم.

به گزارش ایرنا علیرضا عالی پور روز شنبه در نشست شورای اسلامی کلانشهر اهواز با موضوع تودیع و معارفه شهردار این شهر بیان کرد: انتقاد سازنده ،چراغ راه ما و فرصت خوبی است تا ضعف‌ها را بشناسیم و به سمت موفقیت برویم، اما برخی از انتقادات جنبه تخریبی دارد و می‌خواهند بر تصمیمات درست تاثیر بگذارند.

وی با بیان اینکه شهرداران گذشته اهواز تلاش اثرگذاری داشتند گفت: باید گروهی شکل بگیرد تا با هم افزایی و پوشش دادن مشکلات بتوانیم جمع موفقی در مدیریت شهری ایجاد کنیم.

سرپرست شهرداری اهواز بیان کرد: بنده جز کارکنان شهرداری هستم و بخشی از شناسنامه‌ام را هم مدیون کار در این سازمان هستم و از امروز در این فرصت ۳۰ روزه از همه اختیاراتم مانند یک شهردار برای مدیریت شهری استفاده و کارها آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: ما فصل نوینی در مدیریت کلان کشور را داریم و بیانات رهبر معظم انقلاب فرمودند شتاب کنید چون مردم انتظارات دارند را سرلوحه کار خود قرار می‌دهیم پس ما هم در این فرصت یک ماهه برنامه ها را نظارت می‌کنیم و برای مجموعه ستادی، بخش درآمد و بخش اجرایی، برنامه تعیین می‌کنیم.

عالی پور بیان کرد: کارکنان شهرداری اهواز با توجه به کمی منابع، بسیار تنها هستند و تاکنون هم سرپناه مقتدری نداشته‌اند.

در این نشست عالی‌پور با ۱۳ رای اعضای شورای شهر اهواز به عنوان سرپرست شهرداری این کلانشهر انتخاب شد.

منبع: ایرنا