عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بالابودن شاخص‌های ناپایداری تا فردا یکشنبه در استان ادامه دارد. به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری روز شنبه افزود: تا فردا  جریان جنوبی سبب افزایش رطوبت به ویژه در مناطق جنوبی، مرکزی و غربی خواهد شد و به علت بالا […]

عصر خوزستان:

تداوم ناپایداری جوی در خوزستان

اهواز – ایرنا – مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بالابودن شاخص‌های ناپایداری تا فردا یکشنبه در استان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری روز شنبه افزود: تا فردا  جریان جنوبی سبب افزایش رطوبت به ویژه در مناطق جنوبی، مرکزی و غربی خواهد شد و به علت بالا بودن شاخص های ناپایداری، افزایش ابر، احتمال رعد و برق، رگبار پراکنده و تندباد لحظه ای در استان به ویژه در مناطق شرقی و شمالی دور از انتظار نیست.

وی افزود:  وزش باد در نواحی غربی و جنوبی و مرکزی در ساعات بعد از ظهر متوسط گاهی همراه با تندباد لحظه ای و احتمال گرد و خاک محلی خواهد بود.

سبزه زاری با پیش بینی دماهای ۴۹ درجه و بالاتر از روز دوشنبه به بعد در برخی نقاط استان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته امیدیه با ۴۹ و ایذه با ۲۵.۲ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را داشتند و  حداکثر دمای اهواز  ۴۸.۴ و حداقل ۳۳درجه سانتی گراد گزارش شده است.

بر اساس این گزارش پدیده شرجی صبح امروز شنبه برخی نقاط استان را فرا گرفت و بیشترین میزان رطوبت در هندیجان با ۸۳ درصد ثبت شد.

منبع: ایرنا