استاندار خوزستان گفت: تاکنون ۹۰ مصوبه برای حل مشکلات شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا گذرانده‌ایم و تاکنون درصد بالایی از پروژه‌های مرتبط با این مصوبات اجرایی شده است. قاسم سلیمانی‌دشتکی در پایان نشست قرارگاه محرومیت‌زدایی ویژه شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا که امروز (۱۵ مردادماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: […]


استاندار خوزستان گفت: تاکنون ۹۰ مصوبه برای حل مشکلات شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا گذرانده‌ایم و تاکنون درصد بالایی از پروژه‌های مرتبط با این مصوبات اجرایی شده است.

قاسم سلیمانی‌دشتکی در پایان نشست قرارگاه محرومیت‌زدایی ویژه شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا که امروز (۱۵ مردادماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز چهارمین جلسه در خصوص پروژه‌ها و مشکلات شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا برگزار شد.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع ‌رسانی استانداری خوزستان، وی افزود: تاکنون ۹۰ مصوبه برای این چهار شهرستان گذرانده‌ایم که امروز این مصوبات مورد بررسی قرار گرفت و در ۱۳ محور دسته‌بندی شدند.
استاندار خوزستان بیان کرد: خوشبختانه تاکنون درصد بالایی از پروژه‌های مرتبط با این مصوبات در این چهار شهرستان به نتیجه رسیده، با این وجود برخی از پروژه‌ها بیش از زمان پیش‌بینی شده زمان‌بر شده است.
وی افزود: زمان‌بر شدن برخی از این پروژه‌ها عوامل مختلفی دارد که مواردی همچون دیر اعلام شدن بودجه، مشکل قیر و سیمان از آن جمله بوده است که خوشبختانه هر سه مورد حل شده و در واقع هم بودجه اعلام و هم مشکل قیر حل شده است و همچنین قول تامین سیمان مورد نیاز پروژه‌ها را نیز گرفته‌ایم.
سلیمانی‌دشتکی گفت: امروز جدول نهایی اجرای پروژه‌ها را با دستگاه‌ها تعیین کردیم و زمان اجرای برخی از آن‌ها تمدید شد که امیدواریم در موعد مقرر انجام شود.
وی افزود: در طول پنج ماه گذشته برای هر شهرستان سه تا چهار جلسه چه در شهرستان و چه در مرکز استان برگزار کرده‌ایم و امیدواریم با رسیدگی به مشکلات زیرساختی رضایت‌مندی شهروندان را جلب کرده و خادمان شایسته‌ای برای مردم باشیم.
انتهای پیام