باشگاه نفت آبادان در حالی باید خود را برای لیگ بیست و یکم آماده کند که به گفته عضو هیات مدیره این باشگاه در حال حاضر تنها ۴۸۰ هزار تومان در حساب باشگاه وجود دارد. لیگ بیستم برای نفت آبادان با فراز و نشیب بسیاری همراه بود، از شروع خوب گرفته تا بحران و عدم […]


باشگاه نفت آبادان در حالی باید خود را برای لیگ بیست و یکم آماده کند که به گفته عضو هیات مدیره این باشگاه در حال حاضر تنها ۴۸۰ هزار تومان در حساب باشگاه وجود دارد.

لیگ بیستم برای نفت آبادان با فراز و نشیب بسیاری همراه بود، از شروع خوب گرفته تا بحران و عدم نتیجه گیری و در نهایت کسب عنوان دهمی که برای تیمی با آن همه مشکلات به گفته برخی کارشناسان، جایگاه قابل قبولی بود.
به گزارش ایسنا، اما عضو هیات مدیره این باشگاه که طی روزهای گذشته در یک برنامه تلویزیونی حاضر شده بود، ناگفته هایی را از این باشگاه عنوان کرد که شاید برای فوتبالی ها و علاقه مندان به این رشته عجیب و شبیه یک طنز تلخ باشد؛ این که یک باشگاه که باید برای فصل بعدی لیگ برتر آماده شود، نه تنها هنوز تکلیف خود را نمی داند، بلکه فعلا ۴۸۰ هزار تومان در حساب خود داشته باشد.
در ادامه بخشی از صحبت های جهانگیر کی شمس عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان را می خوانید:
“برای شروع کار در فصل بیستم عنوان کردیم که به مبلغ ۱۵ میلیارد تومان برای پرداخت بدهی بازیکنان خارجی فصل قبل مان نیاز داریم و برای فصل بیستم نیز ۲۵ میلیارد تومان بودجه نیاز است که در مجموع یک بودجه ۱۵ میلیارد تومانی و ۷ و میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به ما داده شد که ۱۵ میلیارد آن صرف پرداخت بدهی بازیکنان خارجی ما شد.
پس آقایانی که ایراد می گیرند، آیا با این بودجه می توان کار کرد؟ فصل گذشته در نیم فصل، بازیکن ۴۰۰ میلیون تومانی جذب کردیم. می خواهم بدانم مهدی ترابی چقدر گرفته است؟ ما به دنبال جذب برخی بازیکنان بودیم که هزینه آن ها ۳ میلیارد تومان بود.
تمام تیم ها از دو ماه پیش در حال مذاکره برای فصل جدید هستند اما من نمی دانم چکاره ام و چقدر پول دارم. تنها منبع ما به عنوان اسپانسر، منطقه آزاد است که پنج ماه است، به دنبال برگ قرارداد از این منطقه برای پول هستم. امروز ۴۸۰ هزار تومان در حساب باشگاه است، آیا با این پول می شود برای مذاکره با بازیکن جلسه گذاشت؟ در حال حاضر به شش میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای تسویه حساب بازیکنان نیاز داریم، ضمن این که ۴ میلیارد تومان هم بدهی داریم.”
به گزارش ایسنا، صحبت های عضو هیات مدیره باشگاه نفت آبادان نشان می دهد همچنان روزهای سختی در انتظار تیم نفتی خوزستان است و باید دید اصلا این تیم قرار است با چه شرایط و بودجه ای برای فصل بیست و یکم آماده شود. با توجه به این وضعیت احتمالا هواداران نفت باید منتظر باشند تا تیم شان مجدد در روزهای منتهی به آغاز لیگ بسته شود.
انتهای پیام