بازیکن پیشین تیم فوتبال فولاد خوزستان با تمجید از عملکرد این تیم مقابل استقلال در فینال جام حذفی، گفت: نباید فراموش کنیم که فولاد تیم بزرگی چون استقلال را برد که حرف زیادی برای گفتن داشت اما فولاد، تیم روزهای سخت است و با قهرمانی در جام حذفی این موضوع را ثابت کرد. سامان موسوی […]


بازیکن پیشین تیم فوتبال فولاد خوزستان با تمجید از عملکرد این تیم مقابل استقلال در فینال جام حذفی، گفت: نباید فراموش کنیم که فولاد تیم بزرگی چون استقلال را برد که حرف زیادی برای گفتن داشت اما فولاد، تیم روزهای سخت است و با قهرمانی در جام حذفی این موضوع را ثابت کرد.

سامان موسوی در گفت و گو با ایسنا، درباره برد فولاد مقابل استقلال و قهرمانی در جام حذفی، اظهار کرد: بازی متعادلی بود و البته فولاد در همان ۹۰ دقیقه بازی می توانست کار را تمام کند اما شرایط بازی به صورتی بود که دو تیم محتاط کار کردند و همین باعث شد که بازی به پنالتی کشیده شود. معتقدم که فولاد از استقلال بهتر و با برنامه تر بازی کرد و حتی در زمان هایی نیز بر بازی سوار بود و دفاع تیمی اش خیلی خوب بود. فولاد آن قدر خوب و با برنامه بود که وقتی توپ را هم از دست می داد، می دانست که باید چکار کند.
وی با بیان این که اتحاد و همدلی فولادی ها در فینال از قبل بیشتر شده بود و همین نیز رمز موفقیت تیم به شمار می رود، افزود: روی نیمکت فولاد نیز همدلی خوبی وجود دارد و به نظرم شب گذشته بازیکنان تیم، تمام کارهایی که کادرفنی از آن ها خواسته بودند را به زیبایی انجام دادند. نباید فراموش کنیم که فولاد تیم بزرگی چون استقلال را برد که این تیم حرف زیادی برای گفتن داشت اما فولاد، تیم روزهای سخت است و با قهرمانی در جام حذفی این موضوع را ثابت کرد.
بازیکن پیشین تیم فوتبال فولاد خوزستان عنوان کرد: فولاد مقابل استقلال در پنالتی ها نیز خوب کار کرد و مشخص بود که برنامه دارد. البته ضربه اول موسوی بازیکن فولاد، استرس زیادی به همه وارد کرد که البته داور دستور به تکرار ضربه داد چون گلر استقلال زودتر از زدن ضربه بیرون آمده بود. تکرار پنالتی و گل شدن آن، به بازگشت فولاد خیلی کمک کرد. فولاد برای رسیدن به این قهرمانی خیلی زحمت کشیده بود و این قهرمانی حق آن ها بود. ضمن این که استقلال هم برای پنالتی ها برنامه داشت و همه فکر می کردند، استقلال ببرد اما روز بدشان بود.
وی در ادامه نیز گفت: باتوجه به این که فولاد قرار است در آسیا بازی کند باید یک تیم خوب و محکم تری ببندد که البته هنوز پنجره فولاد بسته است که در این شرایط بهتر است که همین نفرات فعلی حفظ شوند و با رسیدگی بیشتر به آن ها کمک کنند تا فولاد قدرتمندتر شوند. نکونام در مدت حضورش در فولاد خیلی زحمت کشیده است و امیدوارم در صورت ماندن، موفقیت های او و فولاد نیز تداوم داشته باشد.
انتهای پیام