رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان از درخواست این دانشگاه برای افزوده شدن چهار مرکز دیگر به مراکز علمی کاربردی استان، خبر داد. رحیم قاسمیه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امسال نیز پذیرش در رشته‌های علمی کاربردی بدون آزمون است اما هنوز تعداد دانشجویان جذب شده، مشخص نشده است. وی با اشاره به درخواست […]


رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان از درخواست این دانشگاه برای افزوده شدن چهار مرکز دیگر به مراکز علمی کاربردی استان، خبر داد.

رحیم قاسمیه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امسال نیز پذیرش در رشته‌های علمی کاربردی بدون آزمون است اما هنوز تعداد دانشجویان جذب شده، مشخص نشده است.
وی با اشاره به درخواست افزایش مراکز علمی کاربردی در خوزستان، افزود: در استان خوزستان درخواست اضافه کردن چهار مرکز علمی کاربردی دیگر را داده‌ایم اما هنوز تصمیم نهایی از سوی مرکز گرفته نشده است. اگر موافقت شود شاهد افزایش مراکز علمی کاربردی در استان خواهیم بود.   
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان در پایان بیان کرد: اکنون ۱۰ مرکز علمی کاربردی در سطح استان خوزستان وجود دارد که در صورت بررسی و موافقت با درخواست ما، تعداد مراکز به ۱۴ مرکز افزایش خواهد یافت.
انتهای پیام