رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز از افزایش ظرفیت مجدد پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در این بیمارستان خبر داد. دکتر علیرضا قنبران در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش ظرفیت مجدد پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان امام اظهار کرد: پیش از این افزایش ظرفیت، شش بخش بستری شامل فک و صورت، گوش […]


رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز از افزایش ظرفیت مجدد پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در این بیمارستان خبر داد.

دکتر علیرضا قنبران در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش ظرفیت مجدد پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان امام اظهار کرد: پیش از این افزایش ظرفیت، شش بخش بستری شامل فک و صورت، گوش حلق و بینی، پوست، عفونی، ریه و نفرولوژی در این بیمارستان با ظرفیت ۱۲۵ تخت به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص داده شده بود.
وی افزود: با توجه به تعداد بی‌سابقه مراجعه بیماران مبتلا به کرونا و پر شدن تمامی تخت‌های کرونا در این بیمارستان، پس از بررسی‌های لازم بیماران بخش ارتوپدی نیز به بخش دیگری منتقل شدند و این بخش با ظرفیت کامل برای پذیرش بیماران کرونایی در نظر گرفته شده و در حال حاضر آماده بستری بیماران است.
رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز گفت: ناچار هستیم به منظور ارائه خدمات به بیماران غیر کرونایی، از ظرفیت سایر بخش‌های بیمارستان استفاده کنیم، البته در این خصوص با حساسیت بسیار و در نظر گرفتن متغیرهای مختلف، تصمیم‌گیری می‌کنیم.
وی گفت: علاوه بر این، در بخش مگا ICU بیمارستان امام نیز که با توجه به نیاز استان خوزستان یک ماه پیش وارد چرخه ارائه خدمات شد، ۳۶ تخت مراقبت‌های ویژه به پذیرش بیماران کرونایی اختصاص داده شده است.
قنبران افزود: در تخت‌های ICU به شدت تحت فشار هستیم و بیش از ۱۰ روز است که تمام تخت‌های ICU کرونای این بیمارستان پر شده است.
وی گفت: طرح‌هایی برای افزایش ظرفیت تخت‌های ICU در بیمارستان امام اهواز، با هماهنگی ریاست دانشگاه علوم پزشکی اهواز در حال بررسی است که در صورت نهایی شدن، به سرعت اجرا خواهند شد.
انتهای پیام