معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت: خیرین و نیکوکاران می‌توانند در ایام محرم و صفر نذورات خود را به این نهاد حمایتی واگذار کنند تا به دست نیازمندان واقعی برسد. حافظ منصوری با تشریح نحوه مشارکت نیکوکاران در طرح اطعام و احسان حسینی و آمادگی کمیته امداد برای جذب نذورات مردمی […]


معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت: خیرین و نیکوکاران می‌توانند در ایام محرم و صفر نذورات خود را به این نهاد حمایتی واگذار کنند تا به دست نیازمندان واقعی برسد.

حافظ منصوری با تشریح نحوه مشارکت نیکوکاران در طرح اطعام و احسان حسینی و آمادگی کمیته امداد برای جذب نذورات مردمی اظهار کرد: خیرین و نیکوکاران می‌توانند در ایام محرم و صفر نذورات خود را به این نهاد حمایتی واگذار کنند تا به دست نیازمندان واقعی برسد.
به گزارش ایسنا، به نقل از کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان، وی افزود: با توجه به شرایط کرونایی و دستورالعمل ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر اجتناب از پخت غذا و به منظور جلوگیری از هر گونه اسراف، مردم مومن و حسینی خوزستان می‌توانند با تحویل نذورات خود به این نهاد حمایتی، آن‌ها را به دست نیازمندان واقعی برسانند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان با اشاره به راه‌اندازی ۲۵۰ آشپزخانه‌ این کمیته برای طرح اطعام حسینی امداد در ایام محرم و صفر بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود در طول ماه محرم و صفر یک میلیون پرس غذای گرم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در آشپزخانه‌های این نهاد حمایتی و مراکز نیکوکاری پخت و توزیع شود.
وی افزود: همچنین ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در قالب طرح اطعام و احسان حسینی برای توزیع بین مددجویان تحت حمایت و نیازمندان تامین و توزیع می‌شود.
منصوری بیان کرد: در ایام محرم و صفر پارسال نیز به همت خیرین، مراکز نیکوکاری، گروه‌های جهادی و موسسات خیریه بیش از ۷۰ میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی در طرح اطعام و احسان حسینی از طریق این کمیته جمع آوری شد.
وی گفت: همچنین نیکوکارانی که می‌توانند اقلام بهداشتی مانند ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده را برای کمک به مددجویان ارائه کنند، می‌توانند نذر سلامت را به تمامی مراکز کمیته امداد و مراکز نیکوکاری که یکی از پایگاه‌های اصلی در طرح اکرام و اطعام حسینی محسوب می‌شوند، پرداخت کنند تا ما آن را به دست نیازمندان برسانیم.
منصوری گفت: افراد خیر و نوعدوست می‌توانند نذورات خود را در ماه‌های محرم و صفر از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۱۴۰۵۷۵ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان و نیز شماره‌گیری کد دستوری  #۸۸۷۷* در اختیار این کمیته قرار دهند.
انتهای پیام