فرمانده انتظامی خوزستان از عودت ۲ هزار خودرو در طرح محدودیت‌های کرونا در استان خوزستان خبر داد. سردار سید محمد صالحی در حاشیه بازدید از نحوه اجرای محدودیت‌های تردد برای مقابله با شیوع کرونا در پلیس راه اهواز – اندیمشک ضمن تسلیت ایام محرم و فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار کرد: در این […]


فرمانده انتظامی خوزستان از عودت ۲ هزار خودرو در طرح محدودیت‌های کرونا در استان خوزستان خبر داد.

سردار سید محمد صالحی در حاشیه بازدید از نحوه اجرای محدودیت‌های تردد برای مقابله با شیوع کرونا در پلیس راه اهواز – اندیمشک ضمن تسلیت ایام محرم و فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار کرد: در این مرحله از اعمال محدودیت‌های کرونایی، همکاران من از روز یکشنبه (۲۴ مردادماه) اعمال محدودیت‌ها را در مبادی ورودی و خروجی استان خوزستان آغاز کردند.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ماموران پلیس با استقرار در مبادی ورودی و خروجی استان خوزستان، از ورود خودروهای با پلاک غیر بومی و همچنین از خروج خودروهای با پلاک بومی به خارج از استان ممانعت خواهند کرد.
فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: از ابتدای شروع طرح تاکنون حدود ۴۰۰ دستگاه خودرو اعمال قانون شده‌اند و بالغ بر ۲ هزار دستگاه خودرو نیز به مبدا خودشان عودت داده شده‌اند.
سردار صالحی گفت: هم‌استانی‌ها با مجموعه پلیس در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا همکاری خوبی داشته باشند تا ان شاءالله بتوانیم در راستای حفظ سلامت جامعه یک اقدام خوب و اساسی داشته باشیم.
انتهای پیام