فرمانده انتظامی خوزستان گفت: برای تامین و حفظ امنیت مردم تا پای جان ایستاده‌ایم و سند ادعای ما تقدیم سه شهید در یک ماه است. سردار سید محمد صالحی در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید نظم و امنیت سروان “مالک رسولی‌نیک” که امروز (۲۹ مردادماه) در شهر الهایی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: شهادت برادر […]


فرمانده انتظامی خوزستان گفت: برای تامین و حفظ امنیت مردم تا پای جان ایستاده‌ایم و سند ادعای ما تقدیم سه شهید در یک ماه است.

سردار سید محمد صالحی در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید نظم و امنیت سروان “مالک رسولی‌نیک” که امروز (۲۹ مردادماه) در شهر الهایی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: شهادت برادر همکار و همرزم شهیدمان را به ساحت مقدس امام زمان(عج)، سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، آحاد کارکنان نیروی انتظامی و مردم شریف، متدین و انقلابی این منطقه به خصوص خانواده معظم و معزز این شهید گرانقدر تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: این شهید عزیز از فرماندهان بسیار خوب نیروی انتظامی بود. شهید “مالک رسولی‌نیک” افسری مومن، شجاع، دلیر، متدین و شایسته از تبار عشایر غیور عرب خوزستان که در حادثه تروریستی به دست عناصر وابسته و گروه‌های معاند به شهادت رسید.
فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه پدر این شهید بزرگوار رزمنده هشت سال دفاع مقدس بوده، افزود: درود و رحمت خدا بر این پدر و مادری که چنین فرزندان لایق، مومن و متدینی را تربیت و به جامعه اسلامی تقدیم کردند.
سردار صالحی گفت: ما همکاران این شهید در این مکان جمع شده‌ایم تا ضمن تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های شهدا و امام راحل (ره)، به این شهید عزیز بگوییم ما راه مقدس و پرفروغ شهدا را ادامه می‌دهیم و در جهت تامین و حفظ امنیت و آسایش مردم تا پای جان ایستاده ایم و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزیم و سند ادعای ما تقدیم سه شهید “مالک رسولی، ضرغام پرست و سجاد دالمن” در یک ماه گذشته است.
به گزارش ایسنا، مراسم تشییع و خاکسپاری شهید مدافع امنیت سروان مالک رسولی‌نیک (الهایی) در شهر الهایی برگزار شد.
شهید سروان رسولی‌نیک فرمانده پاسگاه خنافره شادگان، در جریان حوادث مربوط به تنش آبی در خوزستان، دوم مردادماه هدف تیراندازی قرار گرفت و از ناحیه سر مجروح شد و علی رغم تلاش‌های پزشکان، روز چهارشنبه ۲۷ مردادماه به فیض شهادت نائل آمد.
انتهای پیام