نماینده ولی فقیه در خوزستان استان گفت: از کارکنان خدوم نیروی انتظامی که در این یک ماه شهدای گرانقدری را تقدیم امنیت کرده‌اند، تقدیر و تشکر می‌کنم. حجت الاسلام و المسلمین محمدنبی موسوی‌فرد در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید نظم و امنیت سروان “مالک رسولی نیک” ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت […]


نماینده ولی فقیه در خوزستان استان گفت: از کارکنان خدوم نیروی انتظامی که در این یک ماه شهدای گرانقدری را تقدیم امنیت کرده‌اند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

حجت الاسلام و المسلمین محمدنبی موسوی‌فرد در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید نظم و امنیت سروان “مالک رسولی نیک” ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، اظهار کرد: به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(عج) و همه امت اسلامی، شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت که جان خود را برای اینکه ما در امنیت و آرامش باشیم به طبق اخلاص گذاشتند به خصوص شهادت نور چشمان “مالک رسولی” را به مردم ولایتمدار استان خوزستان، خانواده شهید و عشایر غیور تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی در ادامه به ویژگی‌های شهدای کربلا اشاره کرد و گفت: شهدای دشت کربلا چهار ویژگی را داشتند؛ اول سلم و تسلیم محض در برابر امام زمان خود دوم تصدیق امام معصوم وقت، سوم وفاداری و چهارم فوق توان کار انجام دادن و نثار جان خویش، حضرت عباس(ع) نماد واقعی این چهار خصلت در کربلا بود.
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان افزود: کلیه شهدای خصوصا شهید “مالک رسولی” در تراز پایین‌تر، ویژگی‌های شهدای کربلا را در خود محقق کردند.
وی ضمن تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی در برقراری امنیت و آرامش جامعه، گفت: به طور ویژه از کارکنان خدوم نیروی انتظامی در استان خوزستان که در این یک ماه شهدای گرانقدری را در راستای تامین نظم و امنیت تقدیم اسلام کرده‌اند، تقدیر و تشکر می‌کنم.
انتهای پیام