اگر منبع مالی باشگاه نفت مسجدسلیمان برای فصل بیست و یکم تا پایان این هفته مشخص نشود، مدیرعامل این باشگاه نیز مثل مدیرعامل نفت آبادان استعفا می‌دهد. شرایط در تیم های نفتی خوزستان، بحرانی و نگران‌کننده است و اصلا خبرهای خوبی از باشگاه های نفت آبادان و مسجدسلیمان به گوش نمی رسد. امروز نیز یک […]


اگر منبع مالی باشگاه نفت مسجدسلیمان برای فصل بیست و یکم تا پایان این هفته مشخص نشود، مدیرعامل این باشگاه نیز مثل مدیرعامل نفت آبادان استعفا می‌دهد.

شرایط در تیم های نفتی خوزستان، بحرانی و نگران‌کننده است و اصلا خبرهای خوبی از باشگاه های نفت آبادان و مسجدسلیمان به گوش نمی رسد. امروز نیز یک منبع آگاه از باشگاه نفت مسجدسلیمان به ایسنا گفت که اگر منبع مالی باشگاه برای فصل جدید لیگ برتر تا اواخر هفته جاری مشخص نشود، نظری مدیرعامل باشگاه نیز از سمت خود استعفا می دهد زیرا او تاکید داشته است باید پول باشد تا بتوان تیمی در شان مردم و هواداران نفت آماده لیگ بیست و یکم شود.

به گزارش ایسنا، اکنون باتوجه به این که پول حرف اول در بستن و آماده سازی تیم ها را می زند، نفت مسجدسلیمان که هنوز بودجه اش مشخص نیست، طبیعتا توانایی رقابت در این عرصه که تیم های متمول و گردن کلفتی چون گل گهر، سپاهان و سرخ آبی های پایتخت حضور دارند، برای مسجدسلیمانی‌ها سخت است.

در مدت اخیر مدیریت باشگاه تلاش بسیاری برای تامین مالی تیم داشته و حتی قرار است پیرو جلسه ۲۹ مردادماه با حضور استاندار، منبع مالی باشگاه مشخص شود که اگر این مهم صورت نگیرد، مطمئنا مدیرعامل نفت هم استعفا خواهد داد که در شرایطی که سایر تیم ها در حال جذب بازیکن و شروع تمرینات خود هستند، تیم نفت مسجدسلیمان وارد بحران بیشتری می‌شود.

می‌طلبد استاندار خوزستان و مسئولان استانی باتوجه به شرایط خاص این تیم در منطقه، تلاش بیشتری برای رساندن پول به باشگاه نفت مسجدسلیمان داشته باشند تا حداقل برای یک بار هم که شده است، هواداران نفت خیال شان از بابت نوع تیم داری و داشتن تیمی موفق، راحت باشد.

پیش از این نیز مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه نفت آبادان به صورت دست جمعی استعفا کرده بودند.

انتهای پیام