مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در خصوص بیانیه جمعی از گروه های جهادی در خصوص عدم همکاری اداره‌کل ورزش استان در مقابله با کرونا، گفت: متاسفانه عده‌ای ناآگاهانه و با قضاوت های ناعادلانه در سطح فضای مجازی نسبت به تخریب مجموعه اداره کل ورزش خوزستان اقدام کرده اند که باید ضمن تقدیر از زحمات و […]


مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در خصوص بیانیه جمعی از گروه های جهادی در خصوص عدم همکاری اداره‌کل ورزش استان در مقابله با کرونا، گفت: متاسفانه عده‌ای ناآگاهانه و با قضاوت های ناعادلانه در سطح فضای مجازی نسبت به تخریب مجموعه اداره کل ورزش خوزستان اقدام کرده اند که باید ضمن تقدیر از زحمات و خدمات همه عزیزان عرصه سلامت و گروه های جهادی، بگویم که تاکنون هیچ مصوبه ای دال بر در اختیار گذاشتن هیچ کدام از اماکن ورزشی استان به این اداره کل ابلاغ نشده است.

افشین حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص بیانیه جمعی از گروه های جهادی در خصوص عدم همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان در مقابله با کرونا، اظهارکرد: پیرو فضاسازی‌هایی که عده ای تحت عنوان عدم همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان در مقابله با کرونا انجام داده اند، جهت تنویر افکار عمومی و مردم شریف خوزستان باید بگویم که مجموعه ورزش و جوانان خوزستان همیشه پای تمام موضوعات فرهنگی، اجتماعی و حواث غیر مترقبه بوده و کنار مردم حضور پررنگ داشته است.
وی با اشاره به همکاری این اداره کل در سیل ۹۸ استان خوزستان، گفت: در اتفاق سیل خوزستان، تمامی اماکن ورزشی برای چندین ماه در اختیار سیل زدگان عزیز بود و از هیچ کمکی دریغ نکردیم.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان همچنین با اشاره به آسیبی که مجموعه ورزش در شیوع کرونا متحمل شد، افزود: در این دوران، جامعه ورزش خوزستان بیشترین آسیب اقتصادی را متحمل شد اما به خاطر مردم شریف استان تحمل کرد. در این مدت برای همراهی ستاد کرونا و کادر درمان، مجموعه باشگاه های ورزشی و هیات ها ورزشی در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی، از نظر اقتصادی متضرر شدند و حتی تعطیلی باشگاه ها تاثیر منفی بر وضعیت تمرینی ورزشکاران مان در بخش حرفه ای داشت اما اداره کل ورزش و جوانان خوزستان همیشه بر همراهی ستاد کرونا و کادر درمان تاکید داشته و این را نیز عنوان کرده است که این آمادگی را دارد که در کنار جامعه سلامت نسبت به همکاری های لازم، اقدام کند.
وی بیان کرد: اما متاسفانه عده ای ناآگاهانه و با قضاوت های ناعادلانه در سطح فضای مجازی نسبت به تخریب مجموعه اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اقدام و عنوان کرده اند که این اداره کل با گروه های جهادی یا مجموعه سلامت استان در مقابله با کرونا، همکاری ندارد که باید ضمن تقدیر از زحمات و خدمات همه عزیزان عرصه سلامت و گروه های جهادی، بگویم که هیچ مصوبه ای دال بر در اختیار گذاشتن هیچ کدام از اماکن ورزشی استان تاکنون به این اداره کل ابلاغ نشده است. لذا باتوجه به الزامات موجود در قانون، این اداره کل و جامعه ورزش خود را مکلف بر همراهی و اجرای مصوبات ستاد کرونا می داند. کما این که مجموعه علوم پزشکی نیز به دفعات از همکاری جامعه ورزش استان به ویژه اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، تقدیر و تشکر داشته است. به هر حال در صورتی که مصوبه ای از ستاد کرونا به این اداره کل ابلاغ شود با تمام وجود و با یاد شهدای مدافع سلامت، آماده همکاری هستیم.
انتهای پیام