رئیس دانشگاه علوم جندی شاپور اهواز با اشاره به وضعیت بحرانی موج کرونا در خوزستان گفت: برای مقابله با امواج سهمگین پاندمی و دفاع از سلامت مردم باید تمامی ظرفیت‌ها به میدان بیایند. دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در دومین جلسه با روسای بیمارستان‌های خصوصی اهواز که با حضور دکتر ممبینی و دکتر نظری روسای ادوار دانشگاه […]


رئیس دانشگاه علوم جندی شاپور اهواز با اشاره به وضعیت بحرانی موج کرونا در خوزستان گفت: برای مقابله با امواج سهمگین پاندمی و دفاع از سلامت مردم باید تمامی ظرفیت‌ها به میدان بیایند.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در دومین جلسه با روسای بیمارستان‌های خصوصی اهواز که با حضور دکتر ممبینی و دکتر نظری روسای ادوار دانشگاه و برای هماهنگی و مشارکت بیشتر این بیمارستان‌ها در بحران کرونا برگزار شد، با تاکید بر وضعیت بحرانی موج کرونا در خوزستان گفت: وضعیت استان خوزستان متاثر از شیوع سوش دلتا، کاملا بحرانی است و برای مقابله با امواج سهمگین پاندمی و دفاع از سلامت مردم باید تمامی ظرفیت‌ها به میدان بیایند.
به گزارش ایسنا به نقل از دانشگاه علوم جندی شاپور اهواز، وی افزود: در ۲۴ ساعت اخیر تعداد ۱۰ هزار و ۴۰۰ بیمار به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند و کلیه تخت‌ها و ظرفیت بیمارستان‌ها اشباع شده است‌.
روسای بیمارستان‌های خصوصی نیز در این نشست با اعلام همدلی و همیاری با مدافعان سلامت بخش دانشگاهی و با اهتمام به شرایط ویژه استان و افزایش شمار بیماران، بر ورود جدی به حوزه ارائه خدمت به بیماران مبتلا به کرونا تاکید کردند.
انتهای پیام