استاندار خوزستان از تامین برخی نیازمندی‌های لایروبی خطوط فاضلاب از استان‌های معین خبر داد. قاسم سلیمانی‌دشتکی در قرارگاه شناسایی و پیگیری رفع مشکلات آب و فاضلاب و آب‌های سطحی که امروز (اول شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: پیرو جلسات متعدد در خصوص مسائل روان‌آب‌ها و فاضلاب در خوزستان، این جلسه برگزار و […]


استاندار خوزستان از تامین برخی نیازمندی‌های لایروبی خطوط فاضلاب از استان‌های معین خبر داد.

قاسم سلیمانی‌دشتکی در قرارگاه شناسایی و پیگیری رفع مشکلات آب و فاضلاب و آب‌های سطحی که امروز (اول شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: پیرو جلسات متعدد در خصوص مسائل روان‌آب‌ها و فاضلاب در خوزستان، این جلسه برگزار و در خصوص تعمیر و جایگزینی پمپ‌ها تقسیم کار شد.
به گزارش ایسنا، وی افزود: برای لایروبی خطوط فاضلاب نیز تقسیم کار شد و تعدادی شرکت و موسسات دولتی و غیردولتی متعهد شدند در راستای تامین ماشین‌آلات کمک کنند و میزانی از نیازمندی‌ها نیز از استان‌های معین تامین می‌شود.
استاندار خوزستان با بیان اینکه مردم باید مشکلات مناطق خود را گزارش کنند، گفت: کارگروهی تشکیل شد تا به صورت هفتگی از مناطق مختلف و وضعیت پیشرفت کار بازدید کند. هر هفته نیز با حضور من و مسئولان ذی‌ربط جلسه‌ای برگزار و بیلان کاری آن هفته و هفته بعد مشخص می‌شود تا قبل از بارندگی، مشکلات بررسی و رفع شوند.
انتهای پیام