استاندار خوزستان در پیامی اول شهریور، سالروز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک را به مدافعان سلامت تبریک گفت. به گزارش ایسنا به نقل از استانداری خوزستان، متن پیام قاسم سلیمانی‌دشتکی به شرح زیر است: “بسم الله الرحمن الرحیم یا من اسمه دوا و ذکره شفاء یکم شهریورماه، روز پزشک فرصتی است برای تکریم و […]


استاندار خوزستان در پیامی اول شهریور، سالروز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک را به مدافعان سلامت تبریک گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری خوزستان، متن پیام قاسم سلیمانی‌دشتکی به شرح زیر است:
“بسم الله الرحمن الرحیم
یا من اسمه دوا و ذکره شفاء
یکم شهریورماه، روز پزشک فرصتی است برای تکریم و تجلیل از پزشکان متعهد و دلسوز و تقدیر از تلاش‌ها و خدمات ارزنده، شبانه‌روزی و همه جانبه فعالین عرصه درمان، سلامت و بهداشت که همواره با از خود گذشتگی، سلامتی را به مردم ارزانی داشته و به امر سلامت جامعه اهتمام می‌ورزند.
در دورانی که جهان با شیوع ویروس کرونا مواجه است، پزشکان، پرستاران و تلاشگران حوزه درمان و سلامت ایثارگرانه پا به میدان گذاشته و در صف اول مبارزه با بیماری ناشی از شیوع این ویروس قرار گرفته و در راستای نجات جان بیماران و حفظ سلامت آحاد جامعه از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند.
بی‌گمان تلاش‌های بی‌وقفه این عزیزان در پیشگاه خداوند رحمان اجری عظیم و پاداشی بس بزرگ خواهد داشت.
اینجانب روز پزشک را به فعالین حوزه سلامت، به ویژه پزشکان، پرستاران، بهیاران و کادر بهداشت و درمان که این روزها در سطح بیمارستان‌ها و مراکز بهداشت در راستای خدمات‌رسانی به بیماران درگیر با ویروس کرونا و پیشگیری از شیوع این بیماری تلاش می‌نمایند، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و سلامت، تندرستی و سعادت روزافزون همگان را از درگاه حضرت حق مسالت می‌نمایم.
قاسم سلیمانی‌دشتکی
استاندار خوزستان”
انتهای پیام