رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از فوت یک هزار و ۱۵۵ نفر در جنوب غرب خوزستان از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون خبر داد. دکتر شکراله سلمان‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۳۲ مورد جدید مثبت ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان ثبت شده است که از این تعداد، ۱۳۹ نفر […]


رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از فوت یک هزار و ۱۵۵ نفر در جنوب غرب خوزستان از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون خبر داد.

دکتر شکراله سلمان‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۳۲ مورد جدید مثبت ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان ثبت شده است که از این تعداد، ۱۳۹ نفر از آبادان، ۲۰۹ نفر از خرمشهر و ۸۴  نفر از شادگان بوده‌اند. از این ۴۳۲ مورد مثبت جدید، ۴۱۸ نفر بیمار سرپایی هستند.
به گزارش ایسنا، وی افزود: روز گذشته نیز ۱۰۹ نفر بستری و ۸۹ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند. متأسفانه در این مدت ۶ نفر فوتی داشتیم که سه نفر از آبادان، دو نفر از خرمشهر و یک نفر از شادگان بودند. در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان‌های جنوب غرب خوزستان ۵۴۵ نفر است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: تعداد کل فوت‌شدگان در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی تاکنون، یک هزار و ۱۵۵ نفر بوده که ۶۰۸ نفر از این تعداد مربوط به آبادان، ۳۹۰ نفر در خرمشهر و ۱۵۷ نفر نیز از شادگان گزارش شده است.
انتهای پیام