رئیس آموزش و پرورش عشایری خوزستان گفت: پیش‌بینی می‌شود برای سال تحصیلی جدید حدود ۲ هزار تا ۲ هزار و ۷۰۰ نوآموز عشایری سنجش شوند. رضا فرامرزی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص زمان آغاز سنجش نوآموزان عشایری، اظهار کرد: باتوجه به اینکه اکثر دانش آموزان عشایری کوچ‌رو هستند، بنابراین سنجش و البته شروع سال […]


رئیس آموزش و پرورش عشایری خوزستان گفت: پیش‌بینی می‌شود برای سال تحصیلی جدید حدود ۲ هزار تا ۲ هزار و ۷۰۰ نوآموز عشایری سنجش شوند.

رضا فرامرزی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص زمان آغاز سنجش نوآموزان عشایری، اظهار کرد: باتوجه به اینکه اکثر دانش آموزان عشایری کوچ‌رو هستند، بنابراین سنجش و البته شروع سال تحصیلی دانش‌آموزان عشایری با دانش‌آموزان شهری و روستایی متفاوت است.
وی افزود: سه پایگاه سیار برای سنجش سلامت نوآموزان عشایری در نظر گرفته‌ایم که فعالیت‌شان از مهر ماه آغاز و تا آذرماه ادامه خواهد داشت.
رئیس آموزش و پرورش عشایری خوزستان با اشاره به تعداد نوآموزان عشایری، بیان کرد: پیش‌بینی شده است که حدود ۲ هزار تا ۲ هزار و ۷۰۰ نوآموز عشایری سنجش شوند، البته این آمار بستگی به تعداد ثبت‌نامی‌های پایه اول ابتدایی دارد، زیرا ثبت نام دانش آموزان عشایری با دانش آموزان شهری کاملا متفاوت است و ما گاهی حتی تا پایان مهر ماه نیز ثبت‌نام داریم.
فرامرزی در خصوص نحوه آموزش دانش‌آموزان عشایری در سال تحصیلی جدید گفت: امیدواریم که آموزش دانش آموزان عشایری حضوری باشد و اولویت ما نیز آموزش به این شیوه است، زیرا تعداد دانش آموزان عشایری کم و امکان رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود دارد. البته در نهایت همه چیز بستگی به تصمیم‌گیری ستاد ملی کرونا دارد.
وی در پایان یادآور شد: امیدواریم که واکسیناسیون فرهنگیان زودتر به پایان برسد تا با اطمینان خاطر بیشتری سال تحصیلی را از ابتدای مهر آغاز کنیم.
انتهای پیام