مسئول بسیج دانشجویی خوزستان از هم افزایی و تبادل نظرات میان نخبگان، دانشگاهیان، فعالان بسیج دانشجویی و ادوار در خصوص طرح تحول بسیج دانشجویی خبر داد. صادق شاهوارپور گفت: همه نخبگان، دانشگاهیان و فعالان دانشجویی دغدغه‌مند می‌توانند به صورت هم‌افزایی در قالب جمع سپاری، ایده‌ها، نظرات و پیشنهادات خود را درخصوص طرح تحول بسیج دانشجویی […]


مسئول بسیج دانشجویی خوزستان از هم افزایی و تبادل نظرات میان نخبگان، دانشگاهیان، فعالان بسیج دانشجویی و ادوار در خصوص طرح تحول بسیج دانشجویی خبر داد.

صادق شاهوارپور گفت: همه نخبگان، دانشگاهیان و فعالان دانشجویی دغدغه‌مند می‌توانند به صورت هم‌افزایی در قالب جمع سپاری، ایده‌ها، نظرات و پیشنهادات خود را درخصوص طرح تحول بسیج دانشجویی ارایه کنند.
به گزارش ایسنا، وی به موضوعات این طرح تحول اشاره کرد و ادامه داد: ساختار متناسب با ماموریت‌های بسیج دانشجویی، نحوه به کارگیری و استفاده از ظرفیت ادوار، عرصه‌های مغفول مانده در برنامه بسیج دانشجویی، نقش بسیج دانشجویی در حرکت عمومی معقول و منضبط یا جریان حلقه‌های میانی و نقاط ضعف و قوت رویکرد مساله محوری، ازجمله قالب‌های طرح تحولی بسیج دانشجویی است که گروه‌های هدف ذکر شده می‌توانند متناسب با آن‌ها ایده‌های کاربردی عملیاتی خود را در اختیار ما قرار دهند.
مسئول بسیج دانشجویی خوزستان در پایان گفت: همه علاقه‌مندان می‌توانند در پیام‌رسان‌های داخلی ایتا، بله و روبیکا به آدرس @arman_daneshjoo ایده‌های خود را تا تاریخ ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ ارسال کنند.
انتهای پیام