رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان از واکسیناسیون تاکنون ۱۷ هزار نفر از اساتید و کارکنان این دانشگاه خبر داد. حجت الاسلام و المسلمین فرج‌اله براتی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص واکسیناسیون اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد خوزستان اظهار کرد: تاکنون ۱۷ هزار نفر از اساتید و کارکنان خود را واکسینه کرده‌ایم و به نوعی […]


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان از واکسیناسیون تاکنون ۱۷ هزار نفر از اساتید و کارکنان این دانشگاه خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین فرج‌اله براتی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص واکسیناسیون اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد خوزستان اظهار کرد: تاکنون ۱۷ هزار نفر از اساتید و کارکنان خود را واکسینه کرده‌ایم و به نوعی می‌توان گفت که واکسیناسیون اغلب کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد انجام شده است.
وی افزود: با توجه به راه اندازی پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در دانشگاه، علاوه بر واکسیناسیون کادر خود، سایر شهروندان نیز در این پایگاه واکسینه می‌شوند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در خصوص وضعیت واکسیناسیون دانشجویان، گفت: در این خصوص تاکنون چیزی به ما اطلاع داده نشده است. البته وزارت بهداشت از ما اسامی دانشجویان را دریافت کرده است. درصورتی که واکسن به موقع تهیه شود به نظر می‌رسد تا آبان ماه اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان‌مان را واکسینه کنیم.
براتی در پایان بیان کرد: البته برای دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی که با بیماران در ارتباط هستند، بخشنامه جداگانه‌ای آمده بود و اغلب آن‌ها تاکنون واکسینه شده‌اند.
انتهای پیام