با پایان لیگ بیستم فوتبال گویا تیم‌های نفتی خوزستان در خواب عمیقی فرو رفتند تا جایی که مشخص نیست نحوه تیم‌داری این دو باشگاه در لیگ بیست و یکم به چه صورتی است. “اکنون تیم‌های نفتی خوزستان بیمار هستند و امیدوارم کارشان به آی سی یو کشیده نشود. امیدوارم فردا روزی کنار جنازه‌های این دو […]


با پایان لیگ بیستم فوتبال گویا تیم‌های نفتی خوزستان در خواب عمیقی فرو رفتند تا جایی که مشخص نیست نحوه تیم‌داری این دو باشگاه در لیگ بیست و یکم به چه صورتی است.

“اکنون تیم‌های نفتی خوزستان بیمار هستند و امیدوارم کارشان به آی سی یو کشیده نشود. امیدوارم فردا روزی کنار جنازه‌های این دو تیم ننشینیم و گریه نکنیم. نماینده مجلس، وزیر و وکیل اکنون به درد ما می‌خورد و بعدا هیچ‌کدام نمی‌توانند مقابل مردم بایستند و از عملکرد خود در قبال تیم‌های نفتی دفاع کنند.” این‌ها جملات پیشکسوت فوتبال خوزستان است. جملاتی که گواه حال ناخوش تیم‌های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان و دغدغه اهالی فوتبال خوزستان است.
به گزارش ایسنا، نفت آبادان که فصل قبل با مشکلات مالی فراوان مواجه بود و لیگ بیستم را به سختی پشت سر گذراند، پس از استعفای دست جمعی مدتی پیش مدیرعامل و اعضای هیات مدیره، اکنون صاحب باشگاه مشخص نیست؛ کسی که بتواند تیم را برای فصل جدید جمع و جور و برای آن تعیین تکلیف کند. هر چند با مشخص شدن وزیر نفت این احتمال وجود دارد که به زودی برای باشگاه نفت آبادان تعیین تکلیف شود اما مطمئنا زمان از دست رفته برای بستن تیم، هرگز بر نمی‌گردد. در حال حاضر بازیکنان نفت در تیررس تیم‌های دیگری هستند و برخی نفرات نیز رسما به دیگر تیم‌ها پیوسته‌اند.
همچنین نفت مسجدسلیمان وضعیتی شبیه به نفت آبادان دارد. البته این باشگاه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره دارد اما برخلاف تلاش‌هایشان تا امروز نتوانسته‌اند منبع مالی خوبی برای تیم خود مهیا کنند و همچنان در بلاتکلیفی هستند. نفت مسجدسلیمان تاکنون با جدایی ۹ بازیکن خود مواجه بوده است، بازیکنانی که رفتند تا کار نفت برای بستن تیم سخت‌تر شود. نفت مسجدسلیمان نیز اکنون چشم انتظار عنایت و لطف وزیر جدید نفت و وزیر ورزش است تا شاید بتواند تکانی به خود بدهد و به سر و سامان برسد. هر چند به سامان رسیدن آن، در بازار نقل و انتقالات که باید جیب پر پولی داشته باشی و زمان را هم از دست داده‌ای، شاید شدنی نباشد.
شاید امروز و فردا خبرهای خوشی از سوی مسئولان ورزش خوزستان در جهت حمایت از تیم‌های نفتی به گوش برسد اما بیدار کردن تیم‌هایی که به خواب عمیق بی‌تدبیری در رساندن پول و تعیین تکلیف به موقع از سوی مسئولان فرو رفته‌اند، سخت است. ضمن اینکه یادمان نرود، حل مقطعی مشکلات تیم‌های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان نیز هرگز جواب نمی دهد و مطمئنا با گذشت چند هفته از لیگ، مجددا این دو تیم نفتی کاسه چه کنم چه کنم به دست خواهند گرفت.
انتهای پیام