پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان این که در این شرایط سخت هیچ کسی جز ویسی نمی توانست فولاد را هدایت کند، گفت: این که او برای هدایت تیم پا پیش گذاشته است، واقعا باید حمایت شود تا خوزستانی ها به حقانیت خود در بخش مربیگری برسند. منصور ربیعه در گفت و گو با ایسنا، درباره […]


پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان این که در این شرایط سخت هیچ کسی جز ویسی نمی توانست فولاد را هدایت کند، گفت: این که او برای هدایت تیم پا پیش گذاشته است، واقعا باید حمایت شود تا خوزستانی ها به حقانیت خود در بخش مربیگری برسند.

منصور ربیعه در گفت و گو با ایسنا، درباره تغییر و تحولات در باشگاه فولاد، اظهارکرد: آقای گرشاسبی از مدیران توانمند کشور است و در گذشته هم ورزشکار بوده و هم مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس و هم مدیریت اداره کل ورزش خوزستان را برعهده داشته است که بر این اساس کار خود را بلد است. البته شرایط کار در باشگاه فولاد در این مقطع با پنجره بسته بسیار سخت است و به نظرم این مدیر باید بتواند از پیشکسوتان فوتبال خوزستان و باشگاه فولاد مشاوره بگیرد و او با مشورت می تواند به اهداف مدنظر دست پیدا کند.
وی بیان کرد: ویسی از مربیان بسیار خوب خوزستان است اما به نظرم داشته های بومی و امثال ویسی ها را نباید بسوزانیم زیرا من شرایط حال حاضر فولاد را خوب نمی بینم و ویسی باید حواسش باشد، آن هم باتوجه به اینکه پنجره باشگاه بسته بوده و این که فولاد در حال حاضر بازیکن های تاثیرگذار خود را از دست داده است. اگر فولاد با همین تعلل و تاخیر در تمدید قراردادها پیش برود به نظرم ویسی و گرشاسبی کار سختی دارند.
این مدرس فدراسیون فوتبال افزود: به ویسی توصیه می کنم اگر می خواهد موفق شود حتما باید دو مربی خوب خارجی بدنساز و تمرین دهنده به کادر خود اضافه کند تا در این مسیر به او کمک کنند. همپچنین ویسی باید اهداف خود را به هواداران فولاد و جامعه فوتبال خوزستان عنوان کند و بگوید چه هدف هایی مدنظرشان است. در حال حاضر انتظارات از باشگاه فولاد بسیار است و با شرایطی که من می بینم، فکر می کنم محقق شدن آن چه مدنظر پیشکسوتان و هواداران فولاد است، سخت بوده، مگر این که کار به صورت شبانه روزی و با تلاش بسیار انجام شود. حتی اگر پنجره هم باز شود، بازیکن خوبی برای جذب باقی نمانده است و بازیکنان خاص را تیم های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و گل گهر به خدمت گرفته اند. فولاد اگر بخواهد حتی به سهمیه هم برسد، این مهم را برای آن سخت می دانم. به هر حال اگر پنجره فولاد باز شود، در تمام خطوط نیاز به جذب بازیکنانی سطح بالا، با انگیزه و البته با تجربه نیاز دارد تا کمک حال فولاد در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا باشند.
وی بیان کرد: ویسی از داشته های خوب خوزستان است و نباید این گزینه را با فراهم نکردن شرایط لازم برای کار بسوزانیم. شرایط برای ویسی سخت است و باید از او حمایت شود. در این شرایط سخت هیچ کسی جز ویسی نمی توانست فولاد را هدایت کند و این که او برای هدایت تیم پا پیش گذاشته است، واقعا باید حمایت شود تا خوزستانی ها به حقانیت خود در بخش مربیگری برسند. از همه پیشکسوتان تقاضا دارم به فولاد نگاه ویژه داشته باشند و یادمان نرود که این تیم نماینده ایران در آسیا است.
ربیعه در ادامه نیز درباره وضعیت تیم های نفتی، گفت: در فوتبال روز دنیا، باشگاه داری به صورتی نیست که در تیم های نفتی خوزستان می بینیم، یعنی به این شکل نیست که وقتی زمان نقل و انتقالات و بستن تیم است، باشگاه ها مثل باشگاه های نفتی استان در خواب باشند. باشگاه نفت آبادان که کاملا در خواب است و استعفای اعضای هیات مدیره نیز تیر خلاصی بر این باشگاه و تیم بود و اکنون حتی وضعیت کادرفنی شان هم مشخص نیست. شرایط را برای این تیم سخت می بینم. فصل گذشته هم اگر لیگ ادامه دار بود، حتما این تیم دچار مشکلات بیشتری می شد. نفت مسجدسلیمان نیز با خوش شانسی در لیگ برتر ماندگار شد. به هر حال فصل بیست و یکم را برای نفتی‌های خوزستان، خیلی سخت تر از قبل می بینم و آینده خوبی را برای این دو تیم متصور نیستم.
انتهای پیام