معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان از اشتغال‌زایی پروژه‌های هفته دولت برای بیش از ۳۹۰۰ نفر در استان خوزستان خبر داد. فاضل عبیات در پایان آیین افتتاح پروژه‌های هفته دولت در خوزستان که شامگاه دوشنبه (۸ شهریورماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امسال به دلیل شرایط شیوع کرونا امکان برگزاری مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی […]


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان از اشتغال‌زایی پروژه‌های هفته دولت برای بیش از ۳۹۰۰ نفر در استان خوزستان خبر داد.

فاضل عبیات در پایان آیین افتتاح پروژه‌های هفته دولت در خوزستان که شامگاه دوشنبه (۸ شهریورماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امسال به دلیل شرایط شیوع کرونا امکان برگزاری مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها در هفته دولت به صورت حضوری ممکن نیست. به این دلیل در خوزستان تصمیم گرفتیم پروژه‌های هفته دولت را به صورت متمرکز و در یک مراسم نمادین افتتاح و کلنگ‌زنی کنیم.
به گزارش ایسنا، وی افزود: امروز ۳۳۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۴۸ میلیارد تومان در بخش‌های کشاورزی، آبرسانی، برق‌رسانی، آموزش و ورزشی در خوزستان افتتاح شدند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: میزان اشتغالی که با افتتاح این پروژه ایجاد شده، حدود ۳ هزار و ۹۵۰ نفر است.
انتهای پیام