رئیس اتاق بازرگانی اهواز با اشاره به مشکلات پیش آمده در بحث فعالیت سامانه کیف پول گمرک برای فعالان تجاری مرز چذابه گفت: گمرک جمهوری اسلامی سختگیری‌های خود را در بحث فعالیت سامانه کیف پول گمرک کمتر کند. شهلا عموری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: زیرساخت‌های لازم برای فعالیت سامانه کیف پول گمرک در […]


رئیس اتاق بازرگانی اهواز با اشاره به مشکلات پیش آمده در بحث فعالیت سامانه کیف پول گمرک برای فعالان تجاری مرز چذابه گفت: گمرک جمهوری اسلامی سختگیری‌های خود را در بحث فعالیت سامانه کیف پول گمرک کمتر کند.

شهلا عموری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: زیرساخت‌های لازم برای فعالیت سامانه کیف پول گمرک در مرز چذابه فراهم نیست و این مساله باعث بروز مشکلاتی برای تجار شده است.
وی افزود: با توجه به اجرای سراسری این سامانه و سختگیری‌های گمرک مرز چذابه، مشکلاتی برای تجار در این پایانه مرزی برای صادرات ایجاد شده است.
رئیس اتاق بازرگانی اهواز گفت: فعالان تجاری در مرز چذابه اشراف کاملی به سامانه کیف پول گمرک ندارند و در این خصوص نیازمند آموزش‌ های کاربردی هستند تا بتوانند بدون مشکل با این سامانه کار کنند.
عموری عنوان کرد: درخواست داریم تا زمانی که این آموزش‌ها به فعالان تجاری در مرز چذابه ارائه نشده‌ است، سخت‌گیری‌های اعمال شده از سوی گمرک کمتر شود.
وی با اشاره به مشکلات پیش آمده در فعالیت سامانه کیف پول گمرک برای فعالان تجاری مرز چذابه، گفت: از گمرک جمهوری اسلامی درخواست داریم گذرگاه مرزی چذابه از فعالیت سامانه کیف پول گمرک مستثنی شود.
عموری ادامه داد: تسهیل در امر صادرات کالاهای تولید داخل ضروری است و این موضوع نیازمند همراهی و همکاری‌های بین بخشی دستگاه‌های اجرایی با یکدیگر است.
انتهای پیام